Var der andre der lagde mærke til at scenen i 2'eren hvor ham gutten piller hjertet ud af en anden fyr var censureret? De havde ellers reklameret med at det var helt uncut versioner, ikke at det gør det store...
Synes godt der var noget anderledes, men jeg lagde mest mærke til de gamle reklamer, de vidste før 3'eren damm det var sjovt at se, jeg savnede dog Gerimax(man ser det strax), og Bryl creme reklamerne, før det var perfekt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Elwood, sad på du på række C ? i lige i midten.. hvis det var, så tror jeg, at jeg lagde mærke til dig dengang det hele sluttede. Ellers en perfekt oplevelse, der var sjov fra ende til anden :-) selvom 2'eren var noget langtrukken.. det bedste var næsten reklamerne! :-D
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#9 Det har nok været dig så, du har så siddet mere eller mindre lige bagved mig. Hvis du lagde mærke til en eller anden klovn, der troede han havde tabt sin pung, da det hele var forbi - så var det mig ;-)
Og sad i en sort polo
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Personligt sidder jeg paa raekke D saede 02 og 04, kig forbi ;-)
ja, mit keyboard layout er lige blevet engelsk..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 dyg 19 år siden
Men jeg skal desværre ikke med, da jeg ikke har tid :[
#4 filmz-herskegut 19 år siden
Always the joker :-P
Men surt du ikke kan tage med, kunne da vare spass
Jeg skal proeve at holde oeje med en hoej gut med brille ;)
#5 elwood 19 år siden
#6 filmz-sheiken 19 år siden
#7 elwood 19 år siden
#8 filmz-herskegut 19 år siden
Elwood, sad på du på række C ? i lige i midten.. hvis det var, så tror jeg, at jeg lagde mærke til dig dengang det hele sluttede.
Ellers en perfekt oplevelse, der var sjov fra ende til anden :-) selvom 2'eren var noget langtrukken.. det bedste var næsten reklamerne! :-D
#9 elwood 19 år siden
Og ja jeg sad på række C, var ikke så meget udenforan salen udner pausen, jeg var med mine vener nede og få pølsebrød.
Og ja 2'eren er klart den dårligste nøjj jeg hader den lille knægt deri.
Yep reklamerne var helt i top.
Kanon dag enig.
#10 filmz-herskegut 19 år siden
Det har nok været dig så, du har så siddet mere eller mindre lige bagved mig.
Hvis du lagde mærke til en eller anden klovn, der troede han havde tabt sin pung, da det hele var forbi - så var det mig ;-)
Og sad i en sort polo