Gravatar

#1 filmz-Scarface 18 år siden

Fandt ved et lykketræf to film, som jeg aldrig før havde set til tilbud. 2 stk. for 100 kr. Filmene var Infernal Affairs (The Departed) og Scarface (den originale).
Fantastiske film, men hvorfor kan man ikke købe IA 2 og 3 i DK? Nogen som kender et tilbud MED danske undertekster. Hvis ikke køber jeg dem bare på www.cd-wow.dk. Mener de havde dem til 80 kr. pr. stk.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 HonoDelLoce 18 år siden

Ikke for at ødelægge din glæde, men har købt både Infernal Affairs og Scarface for 25kr stk :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-Scarface 18 år siden

Nej, jeg købte film for 100 kr. 2 for 100 kr. stod der.

Ville gerne se resten af trilogien.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 18 år siden

Ja tak, det forstår jeg fint.. Ville bare fortælle, at både Infernal Affairs og Scarface kan erhverves for 25 kroner !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 dolphinfriendly 18 år siden

Du kan få hele trilogien hos Play for £18 i den udemærket Tartan Asian Extreme udgave:

http://play.com/DVD/DVD/4-/719788/Infernal_Affairs...

Gravatar

#6 filmz-Scarface 18 år siden

Jo, men nu købte jeg jo IA 1...
Gravatar

#7 lagoni 18 år siden

#1 - hvorfor skriver du The Departed i "Filmene var Infernal Affairs (The Departed)..."?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

Tænkte jeg også på. Lidt unødigvendigt, da "Infernal Affairs" ikke er "The Departed" og førstnævnte sagtens kan stå på egne ben.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 fubar 18 år siden

#2 Hvor?
Og når du siger Scarface, så er det den helt gamle film uden Al Pacino?
Gravatar

#10 dolphinfriendly 18 år siden

#9 Man har længe kunne få Hawks' "Scarface" fra 1932 i Fona 2000 til en 50'er.

Skriv ny kommentar: