Gravatar

#1 chandler75 21 år siden

Som skrevet i en anden tråd er to af de fem vindere af filmz.dk's Oscar-konkurrence 2005 blevet diskvalificeret fordi de har overtrådt reglerne.

Derfor har vi udtrukket to nye vindere, og de tre "gamle" vindere er rykket en plads op. Dette betyder at den nye filmz.dk Oscar Champion 2005 er Brian Busk (Fuzhi)! Tillykke til Brian, som vinder 36 DVD'er, 14 stk. merchandise, en DVD-afspiller - og selvfølgelig den officielle filmz.dk Oscar Champion 2005 statuette!

Den samlede vinderliste ser således ud:

1. Brian Busk (Fuzhi)- 18 rigtige
2. Nicolai Bendtsen (charliesheen) - 18 rigtige
3. Troels Herrguth Nielsen (herrguth) - 17 rigtige
4. Peter M. Christensen (McPeter) - 17 rigtige
5. Allan Larsen (DarkCrow) - 17 rigtige
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Tillykke til alle vindere :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

Ja, tillykke med det alle sammen, men hvad skete der? Hvordan snyd?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Tillykke endnu engang.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 chandler75 21 år siden

Den ene var en for sen tilmelding, den anden var ikke stemmeberettiget fordi vedkommende var i familie med en filmz.dk medarbejder (og vi nævner ingen navne :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 DarkLight 21 år siden

#5, og filmz.dk redaktionen har inside-informationer til hvem der vinder hvilke oscars? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-Funkymonkey 21 år siden

ja, det er også grunden til diverse oscars nogen gange går til nogle helt uventet og i manges mening ufortjente, n0rd.dk kartellet står bag
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#8 Morbid 21 år siden

Ej for satan... Nu var 17 rigtige jo ikke helt dårligt mere

Suk, så kender jeg mit held
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#9 filmz-herskegut 21 år siden

Tillykke til vinderne :)
Så må jeg håbe jeg får nogen flere rigtige til år.

Hvad er det for en statuette ? kan vi se billeder ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#10 McPeter 21 år siden

HOV - det dæleme fedt! Så får jeg alligevel den Catwoman cap+svedbånd! Og ikke at forglemme en Mona Lisa Smile pige-tshirt... :-D

Super fedt! Var ellers begyndt at erkende nederlaget og har derfor været på druk idag... Det er jo også tirsdag! :-)

Synes dog stadig at det er fedt at herrguth har beholdt sin plads i herakiet på trods af ny lodtrækning - det manglede jo bare når han nu havde heldet med sig i første omgang... Tillykke til ham og jer andre!

/Peter MC
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: