Det blev Pioneeren. De havde ikke Sonyen hjemme kun 910'eren, der jo kun har harddisk størrelsen i forskel fra 710'eren. Men alt i alt kunne jeg bedst lide Pioneeren. Os' på grund af at den har jukebox-facilitet. Dog er der en lidt med programmeringen af optagelser der er lidt klodset (easytimer kan kun starte hvert kvarter...) Men ellers en rigtig lækker maskine. Jeg har leget med den under håndbold i dag. Fedt at man lige kan spole tilbage og se et mål eller en svinestreg i langsom gengivelse, når man selv har lyst at se det. Især det med svinestregerne, som mærkeligt nok (ofte) ikke bliver vist igen... Og så lige spole lidt frem og tilbage mens den stadig optager. Men lbw du må lige skrive lidt om den Sony når du får den.
#11 stefsims 19 år siden
Men ellers en rigtig lækker maskine. Jeg har leget med den under håndbold i dag. Fedt at man lige kan spole tilbage og se et mål eller en svinestreg i langsom gengivelse, når man selv har lyst at se det. Især det med svinestregerne, som mærkeligt nok (ofte) ikke bliver vist igen... Og så lige spole lidt frem og tilbage mens den stadig optager.
Men lbw du må lige skrive lidt om den Sony når du får den.
#12 filmz-lbw 19 år siden
Jeps, jeg vender tilbage i næste uge, når jeg har den i hånden.