Dengang jeg havde Telenor (og før det CyberCity), kontaktede de da mig med jævne mellemrum for at fortælle, at de enten havde sat prisen på abonnementet ned eller hastigheden op.
Nemlig, og det gør de stadig.
#8: Det er da også et velvalgt billede, du ser jo lettere bekymret ud. :)
#9: Fra Detektor til DR Søndag/Kontant/Pengemagasinet (eller hvad det nu hedder for tiden) - det er god stil. :)
#12: Sikkert, men de må da være forberedt på at medtage højaktuelle sager med stor relevans. Nu er det længe siden, jeg sidst har set det, men jeg mindes de har enkelte korte indslag om sager, som de følger op på i senere programmer.
(indtil for nylig, hvor jeg altså droppede TDC til fordel for en hurtigere og LANGT billigere forbindelse hos en konkurrent
Nu hvor du har fundet ud af den rigtige pris hos TDC, er din nye udbyder så stadig langt billigere?
The Insider (8) skrev:
Jeg har jo trods alt givet TDC en stor, gratis donation, mens de bare har taget imod mine ekstra håndører i altoverdøvende tavshed.
Nu ved jeg ikke en skid om det, men har du ikke mulighed for at få beløbet refunderet? Om ikke andet hvis du "larmer" nok, så kryber de måske ud af busken og hoster op.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#15, Nu hvor du har fundet ud af den rigtige pris hos TDC, er din nye udbyder så stadig langt billigere?
Ikke "langt", men knap 100 kroner. En rigtig god deal gennem min andelsforening :-) Forbindelsen er samtidig en del hurtigere på upload-fronten, så nu tager det mig 5-6 minutter at uploade en Filmz TV-udsendelse. Tidligere tog det gennemsnitligt 3 timer :-/
Nu ved jeg ikke en skid om det, men har du ikke mulighed for at få beløbet refunderet? Om ikke andet hvis du "larmer" nok, så kryber de måske ud af busken og hoster op.
TDC-damen mente ikke, at der var noget at komme efter, da jeg talte med hende. Man kan håbe, at det her ændrer sagen - også for alle deres mange andre uheldige kunder, som er blevet udnyttet!
#11 Highland Park 11 år siden
#8: Det er da også et velvalgt billede, du ser jo lettere bekymret ud. :)
#9: Fra Detektor til DR Søndag/Kontant/Pengemagasinet (eller hvad det nu hedder for tiden) - det er god stil. :)
#12 davenport 11 år siden
#13 Highland Park 11 år siden
#14 The Insider 11 år siden
http://www.version2.dk/artikel/betalte-8000-kroner...
http://newz.dk/betalte-8-000-kroner-for-meget-for-...
#15 Åkepool 11 år siden
Nu hvor du har fundet ud af den rigtige pris hos TDC, er din nye udbyder så stadig langt billigere?
#16 Åkepool 11 år siden
Der linkes til Version 2 allerede i #1 :)
#17 The Insider 11 år siden
Ikke "langt", men knap 100 kroner. En rigtig god deal gennem min andelsforening :-) Forbindelsen er samtidig en del hurtigere på upload-fronten, så nu tager det mig 5-6 minutter at uploade en Filmz TV-udsendelse. Tidligere tog det gennemsnitligt 3 timer :-/
TDC-damen mente ikke, at der var noget at komme efter, da jeg talte med hende. Man kan håbe, at det her ændrer sagen - også for alle deres mange andre uheldige kunder, som er blevet udnyttet!
#18 elwood 11 år siden
Eller TV2 Charlie, du nævner du gerne vil nå de ældrer, men okay de har ikke rigtig nyheder, mere paneler med Meyerheim og Jens Gaarbo.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 The Insider 11 år siden
#20 Slettet Bruger [3989855145] 11 år siden