Hvor jeg dog hader lige at have formateret, og ikke kunne se en skid fordi jeg endnu ikke har installeret Adobe Reader.. Grr.. Nå.. Nok om det.. kan være jeg får skidtet læst når jeg tager mig sammen til at hente en reader :D
Jeg fortstår dog ikke at han ser det som et stort problem at der vises reklamer i kvalitet under 2K. Det kan da vel være ret ligegyldigt hvilken kvalitet reklamer og forfilm er i. Det er jo hovedfilmen folk kommer for at se.
Samtidig er jeg lidt forbeholden overfor hans holdning til 3D. For det første er det da forkert at Avatar og Tintin UDELUKKENDE udgives i 3D. Er det ikke? Og samtidig konkluderer han at 3D teknologien vil give større indtægter til biograferne. Det tror jeg heller ikke på. Folk vil muligvis foretrække 3D-forestillinegrne, ligesom jeg hellere ser film digitalt, men jeg tror ikke at det vil kunne resultere i en permanent højere billetpriser.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
"...endvidere har James Cameron tilkendegivet, at han UDELUKKENDE i fremtiden vil udsende sine film i 3D, DreamWorks Animation vil ligeledes fra 2009 hoppe med på vognen, ligesom George Lucas vil genudsende samtlige Star Wars-film i den nye teknologi. Peter Jackson og Steven Spielberg omfavner ligeledes teknologien og udsender deres ”Tintin” udelukkende i 3D."
Det lyder godt nok voldsomt. Gad vide hvad BioCenter Kolding gør ved det??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-vassago 17 år siden
http://www.danske-biografer.dk/Default.aspx?ID=17&...
#2 Syndrome 17 år siden
#3 Notional 17 år siden
Den nøgle der bliver beskrevet må være en dekypteringsnøgle til digitale biograffilm eller?
#4 filmz-vassago 17 år siden
#5 filmz-vassago 17 år siden
#6 gi-jones 17 år siden
Jeg fortstår dog ikke at han ser det som et stort problem at der vises reklamer i kvalitet under 2K. Det kan da vel være ret ligegyldigt hvilken kvalitet reklamer og forfilm er i. Det er jo hovedfilmen folk kommer for at se.
Samtidig er jeg lidt forbeholden overfor hans holdning til 3D. For det første er det da forkert at Avatar og Tintin UDELUKKENDE udgives i 3D. Er det ikke? Og samtidig konkluderer han at 3D teknologien vil give større indtægter til biograferne. Det tror jeg heller ikke på. Folk vil muligvis foretrække 3D-forestillinegrne, ligesom jeg hellere ser film digitalt, men jeg tror ikke at det vil kunne resultere i en permanent højere billetpriser.
#7 filmz-ZOPTIKEREN 17 år siden
#8 davenport 17 år siden
at han UDELUKKENDE i fremtiden vil udsende sine film i 3D, DreamWorks Animation vil
ligeledes fra 2009 hoppe med på vognen, ligesom George Lucas vil genudsende samtlige Star
Wars-film i den nye teknologi. Peter Jackson og Steven Spielberg omfavner ligeledes
teknologien og udsender deres ”Tintin” udelukkende i 3D."
Det lyder godt nok voldsomt. Gad vide hvad BioCenter Kolding gør ved det??
#9 filmz-ZOPTIKEREN 17 år siden
#10 davenport 17 år siden