Gravatar

#1 filmz-Kragmose 18 år siden

Er der nogle andre her, der nåede at se optagelsen fra Comic Con hvor de viser en fire minutter lang trailer inden den blev fjernet igen? Jeres mening?

Personligt har min indstilling til filmen taget en u-vending. Det var optaget med håndholdt kamera, det var YouTube-kvalitet, der var larm fra publikum - og dog var det den allerfedeste og mest lovende trailer jeg har set i nyere tid. Downey Jr. virker perfekt castet imo.. Dette kunne meget vel gå hen og blive den bedste superhelte-filmatisering siden Begins.

Fatter heller ikke hvorfor de fjernede klippet igen? Rigtig mange på AICN (hvor jeg så den første gang) var af samme opfattelse som jeg. Størstedelen af kommentarerne på YouTube var positive. Hvorfor fjerne noget, der lokker folk til?? Tror aldrig jeg lærer at forstå Hollywood... ;)
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

Ja, det så cool nok ud. Var lidt ked af at man ikke så ham gå i den nye dragt, men kun i den gamle.

Og ja, Downey var som ventet fænomenal.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 filmz-NeoDk 18 år siden

Gravatar

#4 filmz-Kragmose 18 år siden

#2 Mener du at man ikke ser ham "gå" bogstaveligt eller at man ikke ser ham i den nye overhovedet? For det gør man.

#3 Takker :D
Gravatar

#5 lagoni 18 år siden

Damn. Det var fedt. Jeg forstod ikke helt hvad der blev sagt, men det var fedt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-Kragmose 18 år siden

#5 Jeg forstod heller ikke helt til at starte med, det er jo ret utydeligt optaget og oven i købet amerikansk :P
Så den et par gange til og så faldt det dog på plads.. prøv det ;)
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

Jeg mener "Gå". Ville gerne se hvordan det så ud.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-Kragmose 18 år siden

Ok. Gad jeg egentlig også godt at se. Den store dragt så lidt stiv ud i det da han gik. :)
Gravatar

#9 NightHawk 18 år siden

# 3 -

Wow! Det ser satme lovende ud. Jon Favreau syntes at ha' ramt den helt rigtige balance imellem action og humor og Robert Downey Jr. virker umiddelbart særdeles veloplagt og cool i hovedrollen.

Fed detalje at han starter i den gamle grå og klodsede dragt, for så først senere at flyve rundt i det klassiske gule og røde panser.

Tror Iron Man blir en af de bedste superhelte filmatiseringer i comic book genren.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 filmz-Kragmose 18 år siden

#9 At dømme ud fra klippet, så har den ihvertfald potentialet!

Skriv ny kommentar: