I går var jeg inde og se 'Borat' på premieredagen, og i de obligatoriske reklamer inden filmen var der en, hvor Ole Thestrup bliver svinet af en 10. klasses elev. Efter reklamerne slukkede projektoren så, og to personer rejste sig, og gik ned foran hvor de tændte en mikrofon. Det viste sig, at de kom fra dem der står bag den ovennævnte reklame, og bad om at få to personer ned til sig, som så skulle svine den kvindelige arrangør i 10 sekunder. Den man som publikum så syntes svinede bedst, skulle man klappe højest ved, og vedkommende fik så et gavekort på 300 kr. til en sonofon-butik. Der gik flere minutter før to overhovedet meldte sig, og konkurrencen var på ingen måde sjov. Derimod blev filmen forsinket 10 minutter, af nogen folk som intet havde med biografen eller filmen at gøre. Jeg ved ikke, hvordan det er lykkedes dem at købe sig til dette reklamestunt, men det var - irriterende! Bagefter kom trailerne dog, og så fænomenale 'Borat'! Det der undrer mig er bare, at de har fået lov til det af biografen???
Det mest uhyrlige er, at man direkte promoverer det at svine andre folk til. No wonder, man føler, at folks tolerancetærskel på en bytur er på højde med en vilkårlig SA'er i Berlin i 34.
Gad vide om disse kreative PR mennesker, er uvidende om alt andet om dem i samfundet, end det at udtænke spidsfindige reklamer. Er det in at være så nicheorienteret, at man er komplet lallende idiot, den dag man forlader uddannelsessystemet?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der synes jeg godt nok, at grænsen for reklametyranniet er nået. Det er ekstra pinligt, at netop den omtalte reklame er en af de mest talentløse, jeg kan huske at have set.
Sådanne to fjolser skulle skammes ud af biografen ... så kan de lære at biografreklamer er et (åbenbart) nødvendigt onde man må stå igennem for at nå frem til det handler om.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Samme scenarie gentog sig i flere biografer landet over i fredags, bl.a. også i Panorama i Slagelse og i Palads i København.
Jeg har mest ondt af de stakkels fjolser, der var blevet hyret til at gennemføre gimmick'en for 100 kr. i timen. Folkene bag er dem, der burde skamme sig.
Jeg synes da, vi allesammen burde skrive et par velvalgt ord til de padder på en af følgende adresser:
#1 jesperhp 19 år siden
Efter reklamerne slukkede projektoren så, og to personer rejste sig, og gik ned foran hvor de tændte en mikrofon. Det viste sig, at de kom fra dem der står bag den ovennævnte reklame, og bad om at få to personer ned til sig, som så skulle svine den kvindelige arrangør i 10 sekunder. Den man som publikum så syntes svinede bedst, skulle man klappe højest ved, og vedkommende fik så et gavekort på 300 kr. til en sonofon-butik.
Der gik flere minutter før to overhovedet meldte sig, og konkurrencen var på ingen måde sjov. Derimod blev filmen forsinket 10 minutter, af nogen folk som intet havde med biografen eller filmen at gøre. Jeg ved ikke, hvordan det er lykkedes dem at købe sig til dette reklamestunt, men det var - irriterende! Bagefter kom trailerne dog, og så fænomenale 'Borat'!
Det der undrer mig er bare, at de har fået lov til det af biografen???
#2 frahm-2 19 år siden
#3 jesperhp 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Gad vide om disse kreative PR mennesker, er uvidende om alt andet om dem i samfundet, end det at udtænke spidsfindige reklamer. Er det in at være så nicheorienteret, at man er komplet lallende idiot, den dag man forlader uddannelsessystemet?
#5 filmfan 19 år siden
Sådanne to fjolser skulle skammes ud af biografen ... så kan de lære at biografreklamer er et (åbenbart) nødvendigt onde man må stå igennem for at nå frem til det handler om.
#6 chandler75 19 år siden
#7 filmz-bullettooth 19 år siden
#8 loki 19 år siden
Helt enig. Måske det i virkeligheden var et socialt eksperiment hehe...
Jeg ville nok bare være smuttet.
#9 Outbound Sith 19 år siden
Jeg har mest ondt af de stakkels fjolser, der var blevet hyret til at gennemføre gimmick'en for 100 kr. i timen. Folkene bag er dem, der burde skamme sig.
Jeg synes da, vi allesammen burde skrive et par velvalgt ord til de padder på en af følgende adresser:
[email protected]
eller
[email protected]
(Fundet via www.whoistheboss.dk)
Så kan de lære det!
Fox Mulder