Gravatar

#11 the_paki_don 11 år siden

...

Fuck.

The Hot Chick er lidt en guilty pleasure. :D

Ikke at jeg ejer den eller noget, men kan huske, at jeg så den og blev lettere underholdt af den.

:)
Gravatar

#12 misuma 11 år siden

Serien The Nanny, med hende Fran....arhh!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13 amlb13 11 år siden

Nok er Mega Fox sexet, men mere var hun så heller ikke andet i Transformers.
Gravatar

#14 Highland Park 11 år siden

the_paki_don (9) skrev:
That's a ma...

Hmmm...

Carry on. :)
;D

#10: Jeg mindes kun svagt hans birolle i "Home Alone 2: Lost in New York", ellers har jeg vist ikke set ham i andet. Gudskelov... men jeg har meget svært ved at tro på, at det kan blive værre end Fergee.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 11 år siden

misuma (12) skrev:
Serien The Nanny, med hende Fran....arhh!

Second that! Nok den mest irriterende kvinde/rolle nogensinde!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Hun er dog i det mindste castet til at være irriterende, hvilket er seriens koncept. Jeg tænker mere på det der overflødige sæt babser, der smadrer en actionfilm.
Doctor Last Warning
Gravatar

#17 MOVIE1000 11 år siden

Paprika Steen (there i didt it). Vælg selv hvilken rolle :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 11 år siden

DocDoom (16) skrev:
Hun er dog i det mindste castet til at være irriterende, hvilket er seriens koncept. Jeg tænker mere på det der overflødige sæt babser, der smadrer en actionfilm.

Well, hun var vel castet som irriterende på en sjov måde. Hun er dog ikke sjov - bare irriterende på sådan et plan, at man får lyst til at smadre sit fjernsyn og gå på en killing rampage efter blot et afsnit. Det tror jeg ikke var intentionen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 davenport 11 år siden

Ha ha - du skulle bare have sat punktum efter ordet "Killing" :D

Iøvrigt hader jeg Geena Davids og Nicole Kidman, som jeg helst ikke ser film med, fordi de er så umådeligt grimme!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 11 år siden

Haha, at gå på killinger er lige voldsomt nok! At dræbe mennesker... not so much.

Skriv ny kommentar: