#10: Jeg mindes kun svagt hans birolle i "Home Alone 2: Lost in New York", ellers har jeg vist ikke set ham i andet. Gudskelov... men jeg har meget svært ved at tro på, at det kan blive værre end Fergee.
Hun er dog i det mindste castet til at være irriterende, hvilket er seriens koncept. Jeg tænker mere på det der overflødige sæt babser, der smadrer en actionfilm.
Hun er dog i det mindste castet til at være irriterende, hvilket er seriens koncept. Jeg tænker mere på det der overflødige sæt babser, der smadrer en actionfilm.
Well, hun var vel castet som irriterende på en sjov måde. Hun er dog ikke sjov - bare irriterende på sådan et plan, at man får lyst til at smadre sit fjernsyn og gå på en killing rampage efter blot et afsnit. Det tror jeg ikke var intentionen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11 the_paki_don 11 år siden
Fuck.
The Hot Chick er lidt en guilty pleasure. :D
Ikke at jeg ejer den eller noget, men kan huske, at jeg så den og blev lettere underholdt af den.
:)
#12 misuma 11 år siden
#13 amlb13 11 år siden
#14 Highland Park 11 år siden
#10: Jeg mindes kun svagt hans birolle i "Home Alone 2: Lost in New York", ellers har jeg vist ikke set ham i andet. Gudskelov... men jeg har meget svært ved at tro på, at det kan blive værre end Fergee.
#15 Lord Beef Jerky 11 år siden
Second that! Nok den mest irriterende kvinde/rolle nogensinde!
#16 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#17 MOVIE1000 11 år siden
#18 Lord Beef Jerky 11 år siden
Well, hun var vel castet som irriterende på en sjov måde. Hun er dog ikke sjov - bare irriterende på sådan et plan, at man får lyst til at smadre sit fjernsyn og gå på en killing rampage efter blot et afsnit. Det tror jeg ikke var intentionen.
#19 davenport 11 år siden
Iøvrigt hader jeg Geena Davids og Nicole Kidman, som jeg helst ikke ser film med, fordi de er så umådeligt grimme!
#20 Lord Beef Jerky 11 år siden