Gravatar

#21 davenport 11 år siden

Jeg læste den bare sådan. Jeg var flad af grin ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Ispep 11 år siden

Nicole Kidman grim? Jeeezus!!
Gravatar

#24 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (19) skrev:
Ha ha - du skulle bare have sat punktum efter ordet "Killing" :D

Iøvrigt hader jeg Geena Davids og Nicole Kidman, som jeg helst ikke ser film med, fordi de er så umådeligt grimme!

Ok jeg gad så godt. I hvert fald i deres velmagtsdage. Har ikke lige set dem nøgne for nylig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#25 Høegh 11 år siden

Jeg ser aldrig film med skuespillere jeg synes er grimme, eller som jeg tror har en dårlig personlighed, eller som har en anden politisk holdning end jeg har, eller har skæve tænder, eller har en anden religiøs holdning end jeg har, eller er gammel, eller som godt kan lide katte, eller som ikke har taget deres kørekort endnu.

Men udover det fokuserer jeg kun på filmens kvaliteter og deres evner som skuespiller.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#26 davenport 11 år siden

Også mig. (Bare ikke med Nicole Kidman og hende den anden!)
Gravatar

#27 jessup 11 år siden

Hørt - venstrehåndede og ordblinde vi jeg helle ikke se film me.
This is just until June
Gravatar

#28 davenport 11 år siden

Og folk med modersmærker og slap karakter!
Gravatar

#29 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Høegh (25) skrev:
Jeg ser aldrig film med skuespillere jeg synes er grimme, eller som jeg tror har en dårlig personlighed, eller som har en anden politisk holdning end jeg har, eller har skæve tænder, eller har en anden religiøs holdning end jeg har, eller er gammel, eller som godt kan lide katte, eller som ikke har taget deres kørekort endnu.

Men udover det fokuserer jeg kun på filmens kvaliteter og deres evner som skuespiller.

Nu går denne tråd jo ikke på, om de er grimme, men om de er irriterende. Men du siger naturligvis heller ikke det modsatte.
Doctor Last Warning
Gravatar

#30 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (28) skrev:
Og folk med modersmærker og slap karakter!

Det er det samme.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: