Dette er i virkeligheden fra imdb. Er der nogen der ved, hvilken film denne replik er fra? Mit bud er en af "Back to the Future" filmene. Der er tilsyneladende ikke nogen der kan finde ud af det.
#5 Hvad nu??? Jeg pointerede bare, at det rent faktisk kan slås endeligt fast, hvor "Badges"-citatet kommer fra! Så hvis "It doesn't DO anything" - som du siger - er et citat á la "Badges", så må det jo også kunne findes!
Synes det var en meget optimistisk kommentar, jeg kom med. Hverken irrelevant eller noget som helst.
Men ikke desto mindre, slet ikke pointen med min post. Jeg ønskede at illustere at citatet er brugt i mange film ala "Badges". Derfor var der stor forvirring i foregående link om hvor det helt nøjagtig kom fra.
Self. kan #1's citat spores tilbage til et oprindelsessted, så måske det var det man burde bruge kræfter på istedet for at forklare sig?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Anyway, hvis vi kan finde løsningen herinde i vores lille forum, så er det ret utroligt. Der er en tråd på IMDB, som har været aktiv i over 1½ år, og de er ikke kommet med noget endeligt svar... :P
Så kan vi lige smide den her oven i... hvor er dette citat oprindeligt fra "I dont trust something that bleeds for 5 days without dieing" (om en kvinde)
#1 Tylerdurden 21 år siden
Er der nogen der ved, hvilken film denne replik er fra?
Mit bud er en af "Back to the Future" filmene.
Der er tilsyneladende ikke nogen der kan finde ud af det.
#2 DarkLight 21 år siden
#3 DarkLight 21 år siden
Med andre ord: brugt i utallige sammenhænge
#4 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#5 DarkLight 21 år siden
#6 Outbound Sith 21 år siden
Synes det var en meget optimistisk kommentar, jeg kom med. Hverken irrelevant eller noget som helst.
Fox Mulder
#7 DarkLight 21 år siden
Self. kan #1's citat spores tilbage til et oprindelsessted, så måske det var det man burde bruge kræfter på istedet for at forklare sig?
#8 Outbound Sith 21 år siden
/me bliver brutalt trukket væk fra tråden af DarkLight og sendt ud for at lege på informationsmotorvejen...
Fox Mulder
#9 Outbound Sith 21 år siden
Anyway, hvis vi kan finde løsningen herinde i vores lille forum, så er det ret utroligt. Der er en tråd på IMDB, som har været aktiv i over 1½ år, og de er ikke kommet med noget endeligt svar... :P
http://imdb.com/board/bd0000001/nest/1180562
Fox Mulder
#10 Patriarch 21 år siden