Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Tænkte dette var noget for nogen på filmz:

IT-konsulent
Lemvigh-Müller A/S (Arbejdspladsen ligger i Kolding kommune)
IT-konsulent til logistik i Kolding

Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist med en professionel kundekreds, der bl.a. omfatter el- og VVS-installatører, industrien, energiforsyningsselskaber, offentlige virksomheder samt tele- og dataintegratorer. Vi er 1.900 kolleger fordelt over hele landet, som sammen løftede vores omsætning til over 7 mia. kr. i 2006.

Til vores Logistikafdeling i Kolding søger vi en IT-konsulent, der skal understøtte eksisterende arbejdsopgaver i afdelingen samt være med til at skabe morgendagens logistikkoncepter. Den endelige jobbeskrivelse vil kunne tilpasses den ideelle kandidat.

Logistikafdelingen arbejder med mange spændende opgaver indenfor logistik og IT. Vi arbejder primært teamorienteret, hvor du i nogle projekter vil være projektleder, mens du i andre projekter vil være projektmedarbejder. Det er dog ligeledes vigtigt, at du evner disciplinen at arbejde selvstændigt.

Om jobbet:
· Tilpasninger og udviklinger af funktioner i ERP systemet, med henblik på at optimere driften på centrallageret
· Udvikling af WCS’en (Warehouse Control System), som styrer al automatik (miniloadkraner, plukkestationer, baneanlæg, terminaler på plukketrucks mm.) på centrallageret
· Troubleshooting indenfor både WCS og ERP

Dine kvalifikationer:
· Du har formentlig en baggrund i et ERP-hus, hvor du har arbejdet med lager- og logistik løsninger
· Track & trace i et flow med indlagring, plukning, pakning og distribution er et krav
· Kendskab til fuldautomatiske anlæg (rullebaner, miniloadkraner og andre PC/PLC styrede anlæg vil absolut være en fordel – men ingen betingelse
· Al programmering er outsourcet, men du vil få ansvaret for specifikation af opgaverne samt efterfølgende projektledelse – fra ide til implementering

Du er nysgerrig, energisk og kendetegnet som en ildsjæl. Du skal have overblik, men samtidig har du både evnen og interessen til at dykke helt ned i detaljerne for at få løst opgaverne.

Gage og tiltrædelse:
Gage efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere informationer:
Læs mere om os på www.lemu.dk, og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte logistikchef Michael Bohl Kristensen på mobil: 4029 2248.

Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning mærket ”IT-konsulent” senest 17. september til: Lemvigh-Müller A/S, Nordager 1, 6000 Kolding – Att.: Jette L. Hemmingsen – E –mail personale @ lemu.dk

Skriv venligst i din ansøgning hvor du har set stillingsannoncen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Guts 18 år siden

Var det ikke noget for dig selv, Davenport??? ;)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 davenport 18 år siden

Er sku ikke nogen IT mand. Jeg er typen der leder efter AnyKey på keyboardet ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Guts 18 år siden

LOL!! Den er sgu også svær at finde. Man bliver nødt til at prøve sig frem. Så plejer den at komme.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5 e-male 18 år siden

ANY-key kan nogen gange godt skabe uforudsete problemer ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

#5 Jeg har den hængende på skærmen ved mit arbejde sammen med den Her

beggge fik jeg af Kadann for stk. tid siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-Kadann 18 år siden

#6 -

Dem har jeg også haft hængende på min skærm. En konstant påmindelse om hvem man taler med dagligt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: