Man går sgu helt og håber på at blive ringet op nu.... :)
Please hang up... - sorry.... cant hear you PLEASE hang up the phone.... - Hey let me tell you 1 thing you f..... bastard. I will let this phone be online for at least a week... or more... You cant do that!!! - Wanna try me out on this? :)
Åhhh gud hvor skønt at kunne gå forbi telefonen nu og da og spille : 'Cause he's a jolly good fellow.... cause he's a jolly good.....' Det kunne jeg snildt få en uge til at gå med - den omvendte telefonterror!!!!!
For teleselskaberne kan vel rent juridisk ikke gøre en skid ved dette?!!!
De kommer ikke til at betale noget hvis de har det rigtige IP-telefoni abonnement. Men bare det at man kan optage deres linie, så de bliver irriterede, er super.
HAHA!! Der var en amerikaner der ringet til mig i mansdags og sagde jeg havde vundet en rejse til florida for 4 personer og en tur til bahamas.. haha.. han snakkede for sin syge moster.. men han viste dog ikke om han havde ringet til Danmark eller Sverige.. Lidt underligt.. mine forældre var helt oppe at køre.. de troede de havde rippet hele deres bankkonto.. hehe..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
#1 filmz-Cyberdog 19 år siden
Det er blevet tid til payback!!!
telefonsvindel
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 filmz-Kadann 19 år siden
#4 Tylerdurden 19 år siden
#5 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-Cyberdog 19 år siden
Please hang up...
- sorry.... cant hear you
PLEASE hang up the phone....
- Hey let me tell you 1 thing you f..... bastard. I will let this phone be online for at least a week... or more...
You cant do that!!!
- Wanna try me out on this? :)
Åhhh gud hvor skønt at kunne gå forbi telefonen nu og da og spille : 'Cause he's a jolly good fellow.... cause he's a jolly good.....'
Det kunne jeg snildt få en uge til at gå med - den omvendte telefonterror!!!!!
For teleselskaberne kan vel rent juridisk ikke gøre en skid ved dette?!!!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#7 McPeter 19 år siden
#8 Bates 19 år siden
#9 stefsims 19 år siden
#10 läkerol 19 år siden