Gravatar

#1 Kruse 15 år siden

Jeg har et lille problem med Itunes, som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med. Jeg har blandt andet lagt min The Strokes cd "Is This It?" ind på Itunes, men der er et problem da den europæiske udgave af cd'en er en lille smule forskellig fra den amerikanske. Sangen "New York City Cops" findes ikke på den amerikanske udgave, og det er den som mit Itunes automatisk antager at jeg lægger ind. Så jeg mangler en sang.

Er der nogen der kender en løsning på dette problem? Hvordan kan jeg fortælle mit Itunes at det er den europæiske udgave som jeg har?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 Geekalot 15 år siden

lod mærke til "Jeg har et lille problem med Itunes" hehe, samme her men anden grund :)
er ikke inde i det detsvære så ingen hjælp herfra :(
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

Slå funktionen fra at den skal hente info om cd'en og indtast selv navnene på numrene.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Kalle Ferm 15 år siden

Medmindre du har giftet dig ind i Apples miljø, vil jeg anbefale Zune til afspilning på din PC. Det er en absolut fremragende media player og organiser. Og så er den ikke dårligt designet og kodet som Itunes er.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: