Gravatar

#1 filmz-DocDoom 17 år siden

Eddie Murphy vil stoppe sin filmkarriere

Mange havde ellers regnet med, at Murphy ville være klar til "Beverly Hills Purk 4”, men det bliver der tilsyneladende ikke noget af.

Ja, han var supergod til at spille purk...

http://www.bt.dk/article/20080702/underholdning/80...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#2 filmz-vassago 17 år siden

Say what?... Hehe, det er sgu god film humor.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

Haha Genialt!

Hmm ja Purk 1 og 2 var gode, men Purk 3 var satme ringe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 chandler75 17 år siden

Jeg er ikke sikker på, jeg fatter det sjove... er det BT-skribenten, der prøver at være morsom, eller har han lavet en skrivefejl?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 wimmie 17 år siden

Han må være nordmand eller hvad? - er Purk ikke betjent/politi eller sådan noget på norsk? Mener jeg... eller er det svensk?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 Åkepool 17 år siden

#1 - Ha ha, det er jo Hans Jensen der er "forfatter" til den artikel. Ham havde jeg lige en mailudveksling med, for en måneds tid siden, da han i en artikel, fik det til at lyde som om, at Steven Gerrard og Peter Crouch spillede i Everton. Det gad jeg sgu ikke lige finde mig i (det vil kun rigtige fodboldfans forstå) og sendte ham en mail om "problemet". Han unskyldte pænt og høfligt og forklarede det med, at han nærmest var på vej på pension (han var vist tæt på de 60 år), så det forklarer nok denne artikel. Han kører vist lidt på autopilot :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 The Insider 17 år siden

Haha - Gerrard for Everton. Så ville de fleste andre medier nok også have rapporteret om optøjer i Liverpool :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: