Skamløs selvpromovering: Jakob Stegelmann fortæller! Oplev værten for Danmarks Radios kulthit Troldspejlet, Jakob Stegelmann, fortælle om fantasy-filmens forunderlige historie, han medbringer en række eksempler på fantastiske fantasy-film, som der vil blive vist klip fra på storskærm.
Det er bibliotekets V.I.P. klub, BibZonen, som har inviteret Jakob Stegelmann, men arrangementet er for ALLE interesserede!
Torsdag d. 31. august kl. 17.00 Sted: Allerød Bio (5 minutter fra Allerød Station) Pris 20 kr. Billetter købes på Allerød Bibliotek (Skovensvej 4, 3450 Allerød)
Argh! Hvorfor bor man i det mørke jylland, når ens helt holder foredrag på sjælland??? Og så for 20 kr. det er jo et uforskammet fedt arrangement, fedt initiativ! for dælen da, jeg ville gerne med!
Jeg kan kun anbefale folk at tage med. Jakob er en rigtig god foredragsholder, og jeg ville selv hellere end gerne med, men det er sgu lige dyrt nok at tage til Allerød (det gør jeg kun, når vi skal spille bold mod Allerød Penguins).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Må man egentlig godt vise klip, når man holder foredrag? Jeg har selv holdt mange kurser, og har tit undret mig over om det er lovligt? Jeg ville fx. gerne afholde nogle filmforedrag, men det ville jo være lidt kedeligt uden eksempler..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-Bluhm 19 år siden
Jakob Stegelmann fortæller!
Oplev værten for Danmarks Radios kulthit Troldspejlet, Jakob Stegelmann, fortælle om fantasy-filmens forunderlige historie, han medbringer en række eksempler på fantastiske fantasy-film, som der vil blive
vist klip fra på storskærm.
Det er bibliotekets V.I.P. klub, BibZonen, som har inviteret Jakob Stegelmann, men arrangementet er for ALLE interesserede!
Torsdag d. 31. august kl. 17.00
Sted: Allerød Bio (5 minutter fra Allerød Station)
Pris 20 kr.
Billetter købes på Allerød Bibliotek (Skovensvej 4, 3450 Allerød)
#2 jesperhp 19 år siden
Og så for 20 kr. det er jo et uforskammet fedt arrangement, fedt initiativ! for dælen da, jeg ville gerne med!
#3 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Lyder som et godt arrangement.
#4 dyg 19 år siden
#5 e-male 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
Jeg har selv holdt mange kurser, og har tit undret mig over om det er lovligt?
Jeg ville fx. gerne afholde nogle filmforedrag, men det ville jo være lidt kedeligt uden eksempler..
#7 filmz-Bluhm 19 år siden