For jeg øbte Rocky boksen på BD, og der blev jeg satme skuffet, aldrig har ejg oplevet så ringe kvalitet på en BD, masser af digital støv. Så jeg har været lidt bekymret, da det også er fra MGM, så vidste ikke om Bond filmene har fået samme behandling.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Filmene er forlængst restaurerede af Lowry Digital i 4K, frame by frame. En opgave som blev påbegyndt i 2006. Der nåede at udkomme 9 Bond film på BD, inden man "holdt igen" og der kan ikke siges et ondt ord om udfaldet. Det bliver ikke bedre.
Filmene er forlængst restaurerede af Lowry Digital i 4K, frame by frame. En opgave som blev påbegyndt i 2006. Der nåede at udkomme 9 Bond film på BD, inden man "holdt igen" og der kan ikke siges et ondt ord om udfaldet. Det bliver ikke bedre.
Har resten så fået samme behandling?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 MOVIE1000 12 år siden
Jeg er en smule nervøs for om kvaliteten er i top :/
Er der nogen som har set nogle af de James Bond film som er udgivet på BD, hvordan er kvaliteten der?
Vil det være pengene værd at invistere i som en Bond fan.
Jeg har ikke undersøgt meget om boksen, men regnede med at der måske var nogle stykker herinde som kendte mere til udgivelsen og kvaliteten?
#2 The Insider 12 år siden
#3 MOVIE1000 12 år siden
Både lyd og billed?
For jeg øbte Rocky boksen på BD, og der blev jeg satme skuffet, aldrig har ejg oplevet så ringe kvalitet på en BD, masser af digital støv. Så jeg har været lidt bekymret, da det også er fra MGM, så vidste ikke om Bond filmene har fået samme behandling.
#4 The Insider 12 år siden
#5 Richard Burton 12 år siden
#6 MOVIE1000 12 år siden
Har resten så fået samme behandling?
#7 Richard Burton 12 år siden