#1 23 år siden

Jeg har d. 27. november været en tur i London, og jeg skulle da selvfølgelig lige et smut ind og se den nye Bond film. Nu er det så jeg spørger om der er andre der har set den, for efter min mening så indeholder filmen nogen af de dårligste effekter som nogensinde er set i en bond film. Hvad synes I?
Og jeg vil slet ikke komme ind på Bonds nye bil... Den ser nice ud, men dens funktioner...
Selvfølgelig vil jeg ikke skrive her hvad det er, da det jo ville være ærgeligt for folk der ikke har set den, men kom lige med jeres meninger hvis der er andre der har været heldige at få lov til at se filmen.
Gravatar

#2 filmz-vassago 23 år siden

Jeg har oxo lige vaeret inde og se den. Jeg var godt tilfreds med filmen som helhed - det er Bond naar det er bedst.

Men musikken, damn, det holder. Det er noget af det bedste der har vaeret med i en Bond film indtil nu. Det er klart en af de bedste titel-melodier laenge.

Jeg synes at effekterne er OK, var kun lidt skuffet over en enkel scene eller to.

Mht. til hans bil - jeg ved ikke helt - det er en fed bil, men En af funktioner er nu lidt speciel :) Jeg vil dog ikke roebe hvad ;) Det maa i vente med til anmeldelsen.

Men det er en film som jeg vil anbefale - isaer hvis man er Bond fan.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-dummy 23 år siden

er den federe end de to sidste patetiske forsøg på Bond-film?
Gravatar

#4 filmz-vassago 23 år siden

Hvis du ikke var tilfreds med de to sidste - saa save your money.
Gravatar

#5 inflector 23 år siden

Hvad kan jeg sige....STOP SÅ DE SKOD FILM!!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 filmz-vassago 23 år siden

de er jo ikke skod - hver sin smag - der maa jo vaere en grund til at det er den hoejst indtjenende film-serie nogensinde (den har lige vippet Star Wars af pinden).
Gravatar

#7 Michael Andersen 23 år siden

"der maa jo vaere en grund til at James Bond er den højst indtjenende film-serie nogensinde "

Det lidt ligesom det med fluerne på møddingen. 30 millioner fluer kan ikke tage fejl. Men det er stadig lort.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 inflector 23 år siden

well er der ikke også 20 film i serien?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#9 filmz-vassago 23 år siden

8#
Jo, der er 20 film i serien, men hvis det nu havde vaeret et flop - saa var de jo stoppet efter de foerste par film. Men da de langt fra var tilfaeldet, saa har de fortsat med at lave filmene.

9#
Ja, ja - det er rart naar folk har saa gode argumenter. Saa er der jo ikke meget at goere ;)
Gravatar

#10 trekster 23 år siden

Du svarer så på dit eget indlæg, eller hvad? ;)

Godt indlæg btw

;))
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: