Gravatar

#91 filmz-jonasgr 16 år siden

Journalisten ønsker åbenbart at være anonym. Med mindre det er fra et nyhedsbureau, hvilket nyheden ikke giver nogle indikationer om.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#92 Bony 16 år siden

Når i er færdig med at diskutere artiklen i #90, så kan i fortsætte her:

http://politiken.dk/debat/kroniker/article612057.e...

Jeg er abe-tilhænger. Hvad er i? :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#93 Patriarch 16 år siden

Nå... Inden der bliver for meget rundkreds og holden i hånd, så må jeg lige påpege at denne tråd rummer en hvis ironi.

Indtil kort før denne tråd har jeg også været på en enkelt brugers ignoreliste... BN's...

Hvorfor endte jeg på den? Fordi at jeg i forbindelse med én af vores mange diskussioner om religion og videnskab sagde at han glædeligt spredte usandheder (både her på Filmz og til dagligt som led i hans fokyndende "arbejde"), og generelt var fordækt og uredelig i sin argumentation.

BN laver så denne tråd for at "tage gas på brugen af ignorelisten. Det eneste seriøse fra min side - altså i alle mine hidtidige indlæg - er min udtalelse om, at ignorelisten er en lidt fjollet ting."... Inden han poster dette indlæg sletter han lige sine spor og fjerner mig fra sin ignoreliste. Ellers ville han jo ligne en hykler og dét går ikke!...

Hehe nej, udover denne tråd synes jeg ikke jeg har læst indlæg fra dig der er latterlige eller noget i den dur.

I nyrere tid er det også blevet bedre da BN har valgt at holde sig fra diskussioner som ikke omhander film.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#94 BN 16 år siden

#93 - Patriarch:

Nå... Inden der bliver for meget rundkreds og holden i hånd, så må jeg lige påpege at denne tråd rummer en hvis ironi.

... hvilket lyder temmelig meget i retning af, at du hellere så den tidligere uvenlige tone mellem f.eks. Bony og mig fortsætte. Hvorfor, om jeg må spørge?

Inden han poster dette indlæg sletter han lige sine spor og fjerner mig fra sin ignoreliste. Ellers ville han jo ligne en hykler og dét går ikke!...

Det er skam meget længere siden jeg slettede dig fra min ignoreliste, Patriarch. Jeg vil skyde på, at det er mellem 1½ og 3 måneder siden det skete. Jeg slettede dig derfra, fordi jeg ikke har ikke noget imod at læse film- og musik-relaterede indlæg fra dig, og fordi et øjebliks irritation over din grundløse beskyldninger mod min person ikke skulle få mig til at fravige min principielle holdning til Ignorelisten. ... Så nej, tråden her rummer ikke "en vis ironi".

Og ja, du har en kæphest, som du selv mener at være klog på. Det er en kæphest, som jeg har redet på engang, indtil jeg opdagede at der ikke fandtes noget belæg for at gøre det. Du har din frihed til at ride videre, og jeg har min frihed til at stå af. ;-)

I nyrere tid er det også blevet bedre da BN har valgt at holde sig fra diskussioner som ikke omhander film.

Haha, du får det til at lyde som om jeg ikke de første tre år jeg har været på filmz.dk har skrevet seriøse indlæg om film. Det er vist ikke helt korrekt, hva'? :-D

M.h.t. at "holde sig fra diskussioner som ikke omhander film", så er det et bevidst valg fra min side. Visse ting kan ikke - som nogle synes at tro - behandles eller drøftes grundigt og fyldestgørende via nogle få linjer i et diskussions-forum, men ville snarere kræve hvad der svarer til hele sider eller kapitler, både i overført betydning og bogstaveligt talt. Det er da fint, hvis nogle ude omkring på nettet har tid og overskud til dette. JEG har bare ikke.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#95 Åkepool 16 år siden

Jeg kunne aldrig drømme om, at putte nogen som helst på en ignorereliste.

Kan heller ikke forstå at man putter bn på sådan en liste, bare fordi hans indlæg er lange (tror Tiany skrev at det kunne være en grund), det tager da ikke mere end et halvt sekund, at scrolle forbi hans indlæg.

Og så skal jeg lige ha' opklaret noget? Går en ignorereliste ikke ud på, at man så ikke kan se hvad vedkommende skriver? Hvordan kan folk der er på hinandens ignorereliste, så skrive til hinanden i denne tråd, som det i mine øjne ser ud til at de gør? Bigemaster666 og Duuk74 lover her hinanden at fjerne den anden fra deres ignorereliste, men hvordan kan de skrive sammen, hvis de ignorerer hinanden?
Det kan godt være at jeg har misforstået noget, men det finder jeg vel ud af nu.

Og nu skal jeg lige ind og se, om jeg er på nogle lister :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#96 chandler75 16 år siden

# 95 Indlæg fra brugere, man har på sin ignore-liste, er blot sammenklappet - man kan læse dem ved at klikke på dem.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#97 Åkepool 16 år siden

#96 - Ok tak.

Så undrer det mig bare, at man bruger tid på lige at se hvad man selv har valgt at gå glip af.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#98 davenport 16 år siden

Inden tråden dør, synes jeg vi skal diskutere jøder, negere og islamister. Anyone up for a brawl???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#99 database 16 år siden

Hvorfor kan vi ikke bare alle sammen være venner og smide alle vores våben i havet ?
Gravatar

#100 BN 16 år siden

database (99) skrev:
Hvorfor kan vi ikke bare alle sammen være venner og smide alle vores våben i havet ?

Nedrustning? Er du da fuldstændig bindegal? Så går verdens våbenproducenter jo fallit og bliver arbejdsløse! Tænk på de hundredtusinder af arbejdspladser der ville forsvinde. Og hvad med landenes militær og hjemmeværn? De folk, der arbejder som professionelle soldater og officerer, mister jo også deres arbejde!

Og med en verden baseret på fredelig sameksistens og indbyrdes tillid vil der heller ikke være arbejde til de mange efterretningstjenester og agenter rundt omkring i verden.

Nej, det går jo slet ikke!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: