Nayze: [Poul Thomsen-stemme ON]"Nu skal jeg lige komme og være voksen og følsom. Det der skal du ikke sige, min søn, for god humor er renset for alle spontane og barnlige elementer. Min egen replik om din alder er derimod yderst moden og præget af god, voksen dømmekraft."[/Poul Thomsen-stemme OFF]
Hvad mener du med dét? Og hvorfor smiler du? Har du taget et eller andet?
Det her ender med, at jeg kvitter filmz.dk og går over til filmzonen.dk!!!! Ja, jeg synes faktisk, at det her en passende lejlighed til at annoncere min fornærmede afgang fra dette sted! ..... Og jeg mener det seriøst. Ja, det er lige hvad jeg gør! ... Se selv på mit profil-billede: Jeg har allerede solbrillerne på. Jo, den er god nok, du!
P.S. Er der en der kommer og filmer mit exit fra filmz.dk ??
Som man har ret til at ytre sig, har andre også ret til ikke at høre på ytringerne. Voltaires indblanding i denne sammenhæng er forkert, eftersom ingen forsøger at begrænse andres ret til at ytre sig og ingen forsøger at begrænse indholdet af andres ytringer. Tværtimod vil jeg påstå, at retten til ikke at ville høre på andres ytringer, er en uadskillelig del af ytringsfriheds konceptet. Stakkels cubanere, hvis de ikke kunne slukke for radioen, når idioten Castro holder sine langvarige propaganda taler, eller man ikke kunne slukke for George Bush, når han forsøger at sætte fem ord sammen til en sætning.
Personligt vil jeg ikke undvære modsætningerne og debatterne med anderledes tænkende, men nu elsker jeg også at krænke og blive krænket (dog ikke af en mand med lang jakke på!). Men der har da også været formidable tosser herinde i tidernes morgen, som var trolls og dem ville jeg da gerne have kunnet ignorere :)
Men bn og bigemaster vil jeg nu ikke undvære, uanset om jeg ofte blot "skimmer" :) Men jeg savner nogle nye historier fra bigemaster.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jamen, jeg føler mig virkelig helt enormt krænket på min ytringsfrihed. Når folk ignorerer mig, så er det som om jeg ikke kan tale frit, men må tale inde fra et mørkt klædeskab fyldt med mennesker (hvis man altså kan kalde filmz-brugere dét?), der også bliver ignoreret. Og der er ikke luft nok herinde, foruden at en del af dem ikke har været i bad den sidste uges tid. Vi står meget tæt sammen og venter på at springe ud .... altså ikke på dén måde, du ved, men ...
Jeg sover dårligt hver nat, ikke kun fordi jeg er nødt til at stå op i det trange klædeskab, men også fordi jeg vågner badet i tårer og med kiksekrummer over hele pyjamassen, ganske som Bony siger. Og jeg drømmer, at ingen i verden kan lide mig. Og selv når jeg er vågen, får min tilstedeværelse på Ignorelisterne på filmz.dk det til at føles som om min verden er knust, og at mit liv har mistet al værdi.
Og du har ret! Voltaire mente i virkeligheden: 'Jeg vil forsvare din ret til at udtrykke dig, men jeg gider #¤¤!! ikke høre på dig, din irriterende skid!" *CUT! SMASK!* = Ignoreliste.
Jeg må indrømme at jeg aldrig helt har kunnet se hvorfor bn skulle på ignorerelister, men de sidste par indlæg i denne tråd forklarer måske lidt. Det skal jeg ikke kunne sige. Generelt synes jeg ignorerelister i et forum er et problem (i hvert fald hvis man er her for at diskuttere), da man udelukker nogle evt. helt valide synspunkter fra starten. Derudover lukker man også for muligheden for at indse at man måske har fået et forkert indtryk af en person. Derudover kan åndssvage indlæg også være vildt morsomme, så man risikerer også at gå glip af et godt grin.
Er for så vidt enig med bruces indlæg i #16, man skal bare passe på med at indgå i diskussioner hvis man ikke er klar til at høre synspunkter man er dybt uenig i.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#11 dyg 16 år siden
#12 BN 16 år siden
Det lyder som en mulig forfremmelse. Hjælper det, hvis jeg kalder din replik for pinligt umorsom?
#13 BN 16 år siden
#14 wiseguy 16 år siden
Just a thought ;o)
#15 BN 16 år siden
Hvad mener du med dét? Og hvorfor smiler du? Har du taget et eller andet?
Det her ender med, at jeg kvitter filmz.dk og går over til filmzonen.dk!!!! Ja, jeg synes faktisk, at det her en passende lejlighed til at annoncere min fornærmede afgang fra dette sted! ..... Og jeg mener det seriøst. Ja, det er lige hvad jeg gør! ... Se selv på mit profil-billede: Jeg har allerede solbrillerne på. Jo, den er god nok, du!
P.S. Er der en der kommer og filmer mit exit fra filmz.dk ??
#16 filmz-Bruce 16 år siden
Personligt vil jeg ikke undvære modsætningerne og debatterne med anderledes tænkende, men nu elsker jeg også at krænke og blive krænket (dog ikke af en mand med lang jakke på!). Men der har da også været formidable tosser herinde i tidernes morgen, som var trolls og dem ville jeg da gerne have kunnet ignorere :)
Men bn og bigemaster vil jeg nu ikke undvære, uanset om jeg ofte blot "skimmer" :) Men jeg savner nogle nye historier fra bigemaster.
#17 BN 16 år siden
Jamen, jeg føler mig virkelig helt enormt krænket på min ytringsfrihed. Når folk ignorerer mig, så er det som om jeg ikke kan tale frit, men må tale inde fra et mørkt klædeskab fyldt med mennesker (hvis man altså kan kalde filmz-brugere dét?), der også bliver ignoreret. Og der er ikke luft nok herinde, foruden at en del af dem ikke har været i bad den sidste uges tid. Vi står meget tæt sammen og venter på at springe ud .... altså ikke på dén måde, du ved, men ...
Jeg sover dårligt hver nat, ikke kun fordi jeg er nødt til at stå op i det trange klædeskab, men også fordi jeg vågner badet i tårer og med kiksekrummer over hele pyjamassen, ganske som Bony siger. Og jeg drømmer, at ingen i verden kan lide mig. Og selv når jeg er vågen, får min tilstedeværelse på Ignorelisterne på filmz.dk det til at føles som om min verden er knust, og at mit liv har mistet al værdi.
Og du har ret! Voltaire mente i virkeligheden: 'Jeg vil forsvare din ret til at udtrykke dig, men jeg gider #¤¤!! ikke høre på dig, din irriterende skid!" *CUT! SMASK!* = Ignoreliste.
*hulk, snøft, snot*
#18 mr gaijin 16 år siden
#19 BN 16 år siden
Hvad betyder "arbejde"?
#20 stoffer 16 år siden
Generelt synes jeg ignorerelister i et forum er et problem (i hvert fald hvis man er her for at diskuttere), da man udelukker nogle evt. helt valide synspunkter fra starten. Derudover lukker man også for muligheden for at indse at man måske har fået et forkert indtryk af en person. Derudover kan åndssvage indlæg også være vildt morsomme, så man risikerer også at gå glip af et godt grin.
Er for så vidt enig med bruces indlæg i #16, man skal bare passe på med at indgå i diskussioner hvis man ikke er klar til at høre synspunkter man er dybt uenig i.