Gravatar

#111 MOVIE1000 16 år siden

bn du ligger snart nr. 2:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#112 BN 16 år siden

MOVIE1000 (111) skrev:
bn du ligger snart nr. 2:)

Nå, så skete det alligevel: Jeg røg ned på andenpladsen. :-)

Jeg kan nemlig se, at Kadann og Utyske begge har mig på "deres" ignore-liste, men eftersom de to er en og samme person (brugeren Kadann er slettet og genopstået som Utyske), så er jeg nu "kun" på 10 ignore-lister.

Lige nu fører nicki52.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#113 PredatorX 16 år siden

hvor kan man se de stats????
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#114 chandler75 16 år siden

# 113 Klik i Info (fanebladet statestik) i bunden af siden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#115 PredatorX 16 år siden

chandler75 (114) skrev:
# 113 Klik i Info (fanebladet statestik) i bunden af siden.

Ahh tak Hr. det forsøger jeg lige..
Gravatar

#116 BN 16 år siden

I øvrigt er der noget galt med statistikken, for når man kigger 'Flest på egen ignoreliste' igennem, opdager man, at der ved flerel af dem der har 1 person på deres ignoreliste, står at de slet ikke har nogen på deres ignoreliste.

Dertil kommer, at en grundig gennemgang vil afsløre, at der kun er 8 personer, der har MIG på deres ignoreliste, nemlig:

kasper 0204
Utyske (alias den tidligere 'Kadann)
Skeloboy
bech
starwarsfan (som også har mig på sin venneliste)
dolphinfriendly (filmz-anmelder)
intak
Nakalay

I betragtning af, at starwarsfan selv har sagt, at det var en fejl, at han satte mig på sin ignoreliste, og at han troede, at jeg automatisk blev fjernet derfra når han puttede mig på sin venneliste, betragter jeg derfor reelt mig selv som være et irritationsmoment/en nar for 7 personer her på filmz.dk. ......

Stillingen er hermed:

1. Nicki52 (11 point)
2. Movie1000 (8 point)
3. bn (7 point)

Tillykke til guld- og sølvvinderen fra bronzevinderen! :-D
Gravatar

#117 PredatorX 16 år siden

BN

Du har ALT for meget tid mellem hænderne hehehe...
Gravatar

#118 chandler75 16 år siden

Hvis du mener, der er fejl i statestikken, må du gerne skrive om det til Mandalae i Filmz-forumgruppen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#119 BN 16 år siden

chandler75 (118) skrev:
Hvis du mener, der er fejl i statestikken, må du gerne skrive om det til Mandalae i Filmz-forumgruppen.

Okay, det gør jeg lige. ... Og jo, det må der være, medmindre der findes en funktion hvormed brugere kan skjule, hvem der er på deres venne- og ignorelister.
Gravatar

#120 MOVIE1000 16 år siden

hehe er lidt nysgerrig hvor kan man se hvem der her ignoreret en. har vidst fundet et par stykker men kan ikke huske dem kun en.
UTYSKE:) hvorfor ved jeg ikke. hvad var der med hans gamle bruger og mig. havde vi et skænderi.

men bn den har skiftet nogle gange med dig og Nicki52 for jeg så på listen igår og der stod der 11, 11 men du stod øverst.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: