Jeg må indrømme at jeg aldrig helt har kunnet se hvorfor bn skulle på ignorerelister, men de sidste par indlæg i denne tråd forklarer måske lidt. Det skal jeg ikke kunne sige.
Stemmer du mig på listen så? ... Altså ikke til Europaparlamentet, men Ignorelisten.
#23 - Hehe nej, udover denne tråd synes jeg ikke jeg har læst indlæg fra dig der er latterlige eller noget i den dur. Og jeg kæmper lidt med at finde ud af om denne tråd er ironisk eller ej. Det ville vel også underminere hele min argumentation hvis jeg smed dig på min ignoreliste.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Jeg sover dårligt hver nat, ikke kun fordi jeg er nødt til at stå op i det trange klædeskab, men også fordi jeg vågner badet i tårer og med kiksekrummer over hele pyjamassen,
Så må du jo komme ud af skabet! HØHØHØHØ. Sorry. Jeg ved godt at jeg spolerer en meget seriøs debat ved nu endnu engang at lukke en masse lort ud. Men sådan er det jo med den forbandede ytringsfrihed.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Derudover lukker man også for muligheden for at indse at man måske har fået et forkert indtryk af en person. Derudover kan åndssvage indlæg også være vildt morsomme, så man risikerer også at gå glip af et godt grin.
Hvad angår dette tilfælde, så har bn skrevet 4400 indlæg i de fem år han har været medlem. Det mener jeg er nok til at danne sit et indtryk ud fra.
Hvad angår dårlig søvn, klædeskabe og hvad ved jeg, så ligger man som man har redt. Titlen på denne tråd; "Jeg er nr. 1", vækkede nok nysgerrighed til, at jeg lige måtte læse hvad det handlede om. Set i bagklogskabens lys, så burde jeg have holdt mig væk fra denne tråd, da mit indlæg tydeligvis kun havde en flammende effekt, på dét bål bn så gladeligt har pustet til.
Personligt finder jeg det ufrivilligt morsomt, når man ligefrem er stolt af at være på så mange ignorelister. Det siger, efter min mening, mere om personen på listen, end om dem der har anbragt ham der. Denne tråd bekræfter dog mit personlige valg, omkring hans placering på min ignoreliste.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så må du jo komme ud af skabet! HØHØHØHØ. Sorry. Jeg ved godt at jeg spolerer en meget seriøs debat ved nu endnu engang at lukke en masse lort ud. Men sådan er det jo med den forbandede ytringsfrihed.
Næh, personligt kunne jeg jo aldrig finde på sådan noget:
bn (17) skrev:
Vi står meget tæt sammen og venter på at springe ud .... altså ikke på dén måde, du ved, men ...
#21 filmz-Bruce 16 år siden
Bort med buren
#22 BN 16 år siden
Sikkert. ... Men på svensk? Nåja, det kan jo læres.
#23 BN 16 år siden
Stemmer du mig på listen så? ... Altså ikke til Europaparlamentet, men Ignorelisten.
#24 stoffer 16 år siden
Det ville vel også underminere hele min argumentation hvis jeg smed dig på min ignoreliste.
#25 gi-jones 16 år siden
Sorry. Jeg ved godt at jeg spolerer en meget seriøs debat ved nu endnu engang at lukke en masse lort ud. Men sådan er det jo med den forbandede ytringsfrihed.
#26 Bony 16 år siden
Hvad angår dette tilfælde, så har bn skrevet 4400 indlæg i de fem år han har været medlem. Det mener jeg er nok til at danne sit et indtryk ud fra.
Hvad angår dårlig søvn, klædeskabe og hvad ved jeg, så ligger man som man har redt. Titlen på denne tråd; "Jeg er nr. 1", vækkede nok nysgerrighed til, at jeg lige måtte læse hvad det handlede om. Set i bagklogskabens lys, så burde jeg have holdt mig væk fra denne tråd, da mit indlæg tydeligvis kun havde en flammende effekt, på dét bål bn så gladeligt har pustet til.
Personligt finder jeg det ufrivilligt morsomt, når man ligefrem er stolt af at være på så mange ignorelister. Det siger, efter min mening, mere om personen på listen, end om dem der har anbragt ham der. Denne tråd bekræfter dog mit personlige valg, omkring hans placering på min ignoreliste.
#27 BN 16 år siden
Næh, personligt kunne jeg jo aldrig finde på sådan noget:
Så lad os liiiige forblive seriøse, ikke?
#28 BN 16 år siden
Ja, bare hæld salt i mine dybe sår!
#29 Thomsen 16 år siden
Fordømt! Havde jeg vidst, at der var dresscode, havde jeg aldrig kastet penge efter den mørke cotton coat :-/
#30 stoffer 16 år siden
Det kan du selvfølgelig have ret i, jeg har ikke været her i så lang tid, men jeg begynder at se hvad du mener :)