Gravatar

#1 Guts 22 år siden

I de to-tre uger der lige er gået har jeg sendt op til flere nyheder ind. Det eneste problem er at jeg efter 3 dage får en mail om at de ikke har interesse. Men 2 dage efter denne mail er modtaget, kommer min nyhed på...bare med en admin. som forfatter...?

Hvorfor?

(Ved godt der eksisterer en tråd med dette...kunne ikke lige finde den.!)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 davenport 22 år siden

De raner dine ting, og griner helt vildt imens...
Sikke noget.. ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 lagoni 22 år siden

fejlen kan måske være at du ikke har omformuleret nyheden, kun copy/pasted

men når jeg får en nyhed afvist, plejer der at følge en begrundelse med...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 filmz-maban 22 år siden

muahajhahahahah LEARN! eller noget
Haps!
Gravatar

#5 Guts 22 år siden

Well, de sidste par gange har det enten været nogle nye screenshots eller plaketer. Og dertil kan man ikke skrive så meget andet end filmen navn og indhold.

Men jeg ved det ikke...det er sikkert også bare mig der et tudefjæs.

Så gider jeg da heller ikke sende nyheder ind, så... BUHUUUUUUUUU!!!!!
Gravatar

#6 filmz-nemesis 22 år siden

Jeg har også sendt flere nyheder ind, men det stod ikke som det var mig der havde indsendt dem. Jeg fik af vide, at man skal selv omformulere nyheden for, at kunne tage æren derfor. Det er også helt i orden, de kære admin'er skal jo også have noget fritid, så for fremtiden vil jeg gøre noget mere ud af nyhedsindsendingen.
Gravatar

#7 Guts 22 år siden

Okay...
Det forstår jeg godt.

Det må der jo gøres noget ved.

Men tak..jeg vil også gøre noget mere ud af det (hvis det er det der skal til.!)
Gravatar

#8 chandler75 22 år siden

Guts, du har ikke modtaget nogen mail om at nyheden ikke har interesse, hvorefter den er kommet på med en admin som skribent.

Hvis det er Troja-nyheden du tænker på, så tog jeg credit for den fordi der ikke rigtig stod andet end linket. Hvis en nyhed bliver omskrevet af en admin får man ikke mail om at nyheden er blevet afvist.

Af de seks nyheder du har liggende p.t. er der kun en enkelt du måske ville få credit for hvis den blev godkendt. Det er ikke nok at skrive:

- Val Kilmer's nyeste film, Spartan, har udover sig selv, Derek Luke (Antwone Fisher) og William H. Macy på rolle listen. Her kan ses bå trailer og billeder.

- McG der stadig skulle lave den nye Superman film (men hvem ved!?), skulle også være igang med at lave en Evel Knievel film, kaldet "Pure Evel". Det skulle, efter sigende, være Matthew McConaughey der skulle ha hovedrollen.

- Der gå rigtig mange rygter om Batman 5. Den nye er at "The Last Samurai" stjernen Ken Watanabe kunne være den nye skurk i filmen (eller ihvertfald have en rolle i filmen).

- Så er der endelig dukket nogle billeder op fra den stor-filmen "Alexander The Great" med Colin Farrell i hovedrollen og Oliver Stone i indtruktør stolen.

Der skal mere "kød" på nyhederne hvis man vil være nogenlunde sikker på at de kommer på og at man får credit. Prøv evt. at kigge lidt på den form for nyheder som Ikari skriver - det er sådan vi helst ser at nyhederne ser ud. Og ellers kan du jo læse mere om retningslinjerne for nyheder på info-siden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 Guts 22 år siden

kan jeg nå at "redde" de nyheder jeg har indsendt (altså dem du nævner!)???
Gravatar

#10 Morbid 22 år siden

Ellers kan du vel indsende dem igen.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: