The Voice er en så latterlig og larmende radiokanal at det er helt skræmmende - og gang på gang finder de på stupide ting. Jeg fatter simpelthen ikke at folk gider at høre på det bras.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det er for sygt, men der er jo mange tv-shows og tv-kanaler, der er sluppet godt fra en masse, så hvem ved måske kan dette sætte en stopper for denne syge form for reality-tv.
Lad os håbe det! Jeg sidder sådan og beder til, at DR eller TV2 tager historien op i deres nyheds-udsendelser i aften. Så skal jeg nyde at se en eller anden hjernedød Voice-boss krybe!!!
Der er virkelig mange tåbelige Radio stationer.. synes især de sidste mange år, at der er kommet mange af dem frem. 100FM, bare for at nævne en enkelt.. de gør alt, og mener virkelig ALT for at få flere lyttere. Hvis jeg hører radio, er det enten Radio ABC, eller P3, de andre er simplethen for dumme at høre på, de forsøger at overgå hinanden, med alle former for underlige krumspring.. bare det her eksempel med The Voice.. det er jo helt absurt!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Stakkels pige!!! Havde det nu været 10.000 for at kaste en kage i hovedet på en af de ansatte fra the voice, havde det været i orden, men ekspedienten havde jo ikke noget med det at gøre. Fik han overhoved pengene? Det var jo, teknisk set, ikke en lagkage.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
#8 Uanset om han har fået pengene eller ej, så kunne man jo nemt forestille sig, at hele præmien og lidt til går til en erstatning til den stakkels pige, eftersom han (m.fl.) er blevet sigtet for vold. Så kan han/de lære det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Outbound Sith 21 år siden
Hvordan synes I selv det går, The Voice???
Fox Mulder
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#5 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. :) Jeg får seriøst hovedpine, hvis jeg lytter på The Voice i mere end en times tid.
#6 filmz-herskegut 21 år siden
100FM, bare for at nævne en enkelt.. de gør alt, og mener virkelig ALT for at få flere lyttere.
Hvis jeg hører radio, er det enten Radio ABC, eller P3, de andre er simplethen for dumme at høre på, de forsøger at overgå hinanden, med alle former for underlige krumspring.. bare det her eksempel med The Voice.. det er jo helt absurt!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#7 21 år siden
I gamle dage hed en der straffede folk jo også en 'kagmand', så sammenhængen er jo klar, se bare her:
kagmand
Forvirret? :-)
#8 filmz-lone wolf 21 år siden
Fik han overhoved pengene? Det var jo, teknisk set, ikke en lagkage.
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
#10 filmz-lone wolf 21 år siden