Gravatar

#1 Producerem 13 år siden

jeg ved ikke hvor jeg ellers sku spørge så jeg håber at en af jer kan hjælp mig for det er ret alvorligt det her!!!

alså for noen uger siden var jeg alene hjemme fordi min mro og søster tog til polan for at se på tøj til min mors tøj butik på internetet vor hun sælger tøj og nogen sko men mest tøj og så hade jeg jo faldskræmen for mig selv ..

jeg startede med at se insecption med leo dacaprio mens jeg hyggede mig med noet famillie guf og masser af cola den rigtie coca cola og ik den billige som man kan få i aldi for den smager ik lisså godt men så hade jeg vist fået for meget cola for jeg sku i vetfald tisse helt vildt så jeg gik ud på toiletet på første sal det der ligger ved siden af min søsters værelse og som hun plejer at være den eneste der bruer
da jeg var færdig med at tisse kikkede jeg lidt i skufferne og skabene fordi jeg var lidt nysgerig og så så jeg min søsters parfyme eller en af dem for hun har mange og jeg lugtede lige lildt til den

den må vær rigtige god for jeg fik det i vertdalf mærkelit i kropen og sån en varm følse som sprete sig helt ned i tissern og den blev lidt hård i det og det virked lidt forkert fordi det er min søsters parfyme men jeg kune ik la vær med at sprøjt lidt på mine testkler
men det var rigtig dumt for det sve helt vildt meget og jeg løbede ind på min søsters værlse og smed mig på henes seng fordi det gjore simpelt hen så ondt!!!
så gik der noget tid jeg ved ik vor længe for jeg hade ik noet ur på eler noet men det stopp ede i vert fald med at svi men duften var der stadig og nu sad den os på mine hændre fordi jeg jo hade rørt ved testklinerne

så begynte min tiser lisom at blive lidt hård igen og det var meget frækt at ligge på den kolde seng vor min søster tit har ligget helt nøgen os under dynen mens vi for eksempel har set film og sån noet så jeg blevet faktis ret l*ider**ligt
og da jeg vente mig om på maven kunne jeg se at der lå et par trusser på gulvet som jeg samlet op

de så meget rene ud men de lugtet lisom lidt kryderet og det var mer en jeg ku klar så jeg tog dem udenpå hånden og gav et hand job til mig selv med dem på og jeg kom sæd ned i dem ved et uhel .....

de kom så jem fra polen i siste uge og dagen efter ku jeg se at min søstr hade truserne på .... i går hørte jeg min mor fortælle sin vendinde anette i telefonen at min søstre ik har fåed sin mestrution og den er forsænket ...!!!....!!!
jeg er meget bange for at jeg er komet til at gøre gravid i min søster med sæd på truserne og jeg ved ik om jeg ska sig det til dem eller om jeg kan kom i fægnsel for det jeg har gjordt
det er for at sige det pænt noet være lort

men alså nu har jeg brug for jeres hjælp!!!!! jeg nået ik at se incpetion med leo færdi før den sku aflevers i blokbuster og jeg har ik flere penge tilbage fordi jeg brugte ret mange på cola så er der en af jer der ved om man kan se den gratis på internettet et eller andet sted?!?!!?! jeg vil virkeli gerne se den færdigt!!!!!!!
på forhånd tak!!!!!!!
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

Du må leje den igen eller købe den som alle os andre.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Waldca 13 år siden

Er det der endnu et manuskript?

Tror faktisk, det ville fungere bedre end det andet.
Gravatar

#4 IK 13 år siden

Producerem (1) skrev:
jeg startede med at se insecption med leo dacaprio

Er der en uden DiCaprio? ;-)
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Ja den er billiger.

Rob Schneider udgaven sku dog være den billigste.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Neranders 13 år siden

Waldca (3) skrev:
Er det der endnu et manuskript?

Tror faktisk, det ville fungere bedre end det andet.

Jeg tænkte faktisk på om der ikke snart kom noget mere om det manuskript, for et par dage siden, og der kan man bare se.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7 Highland Park 13 år siden

Sådan kan det gå, når man spørger, hvordan man gør:
http://filmz.dk/forum/tagwall/hvordan-goer-man-625...

Smid nu masken davenport!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Producerem 13 år siden

men jeg har jo allerede betalt en gang for at se den og få fik jeg ik set det hele så skal jeg vel ik betale igen???? det er da ik fear
Gravatar

#9 Neranders 13 år siden

Du lejede filmen, ergo, du har betalt for at have den tilgængelig i et given tidsrum. At du så ikke fik set den færdig inden for det tidsrum, er jo din egen fejl.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10 Waldca 13 år siden

Men hvis man nu hellere vil bruge tiden på at onanere, så er det vel fair?

Der burde da være særlige regler for den slags!

Skriv ny kommentar: