Gravatar

#21 filmz-netrom1 19 år siden

Freepay ser ikke ud til at være spor free, når man kigger nærmere efter,,, det løber hurtigt op.
Gravatar

#22 Skum 19 år siden

Freepay kræver også stadig den fandens indløsningsaftale så vidt jeg husker, da det bare er en betalingsgateway...

eWire kiggede jeg på i sin tid men kan egentlig ikke lige huske hvorfor jeg droppede det, måske man skulle kigge på det igen :)
w00tness...
Gravatar

#23 Skum 19 år siden

Allright, jeg har lige prøvet at sætte en eWire konto op og knalde en Betal med EWire ind på min webshop, umiddelbart er det nice nok, men det kræver at betaleren har en ewire konto... Det er sådanset ikke så slemt da denne dog oprettes under betalingen (meget simpelt så vidt jeg lige kan se) men det er nu sjældent jeg tror kunderne vil det :/ Men hey det er da et forsøg værd :D
w00tness...
Gravatar

#24 davenport 19 år siden

Hvad med sådan noget som server?
Der skal vel være god plads på sådan en? Hvor meget kapacitet skal man have? Hvor stor er Filmz?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#25 19 år siden

Umiddelbart synes den største udgiftspost at være markedsføring. Er det en post, som du forventer at kunne løfte via sponsorat?
Gravatar

#26 gi-jones 19 år siden

#23: Jeg tror ikke det er et problem. De fleste vil sikkert ikke engang opdage at man bliver oprettet. Man får bare en mail med et password, men til den tid er man allerede færdig med betalingen og kan vel sådan set se bort fra mailen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#27 davenport 19 år siden

jon - Ja, jeg forestiller mig at den bliver reklamefinanseret, men der vil være nogle ekstra features for brugere der betaler et mindre beløb. (fx. upload af billeder og video)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#28 19 år siden

Nu tænker jeg mest på selve den indledende markedsføring. Dit produkt kan jo være nok så godt, hvis ingen kender det.
Gravatar

#29 gi-jones 19 år siden

#27: Argh. Kan du da for fanden ikke fortælle os hvad det er? Vi er jo ved at revne af nysgerrighed her :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

#30 19 år siden

Så napper jeg idéen lige på stedet :-)
Det er sgu nok derfor... :-)

Skriv ny kommentar: