200£ * ca.11 = 2200kr = 11-25 film pr. minut ca.....(?) (skulle lige omregne det til min møntfod) :-)
Det er da ikke helt dårligt! Hvor lang tid bruger du så rent faktisk på at lave sådan et minuts musik? (selvom der jo selvfølgeligt er noget af det der naturligvis må gå lidt igen hist og her) Er det let-tjente penge, skal du knokle for dem, eller er det en hård tjans men til gengæld noget du alligevel kunne finde på at lave i din fritid?
Yeps... det er en fin løn, omend i den lave ende af standarden. Den ligger typisk på det dobbelte... men dette ER mit første job i spil branchen så jeg er mere end lykkelig. Sandheden er jeg havde gjort det gratis om nødvendigt, bare for at få 'crediten'
#21 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#22 nakalay 22 år siden
#23 inflector 22 år siden
#24 McPeter 22 år siden
(skulle lige omregne det til min møntfod) :-)
Det er da ikke helt dårligt! Hvor lang tid bruger du så rent faktisk på at lave sådan et minuts musik? (selvom der jo selvfølgeligt er noget af det der naturligvis må gå lidt igen hist og her) Er det let-tjente penge, skal du knokle for dem, eller er det en hård tjans men til gengæld noget du alligevel kunne finde på at lave i din fritid?
#25 HeavyClaus 22 år siden
#26 Patriarch 22 år siden
#27 McPeter 22 år siden
#28 Patriarch 22 år siden
#29 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#30 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Gid det må gå dig rigtig rigtig godt - Held og Lykke fra Os til dig !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***