Desperate Housewives er på lig fod med den første Sex & The City film. Begrundelse for den manglende kvalitet? Se serien...
Uddybning: Stereotype karakterer, utroværdigt og forudsigeligt handlingsforløb og manglende udvikling. Hver sæson handler jo stort set om det samme: "GISP! Der er en ny morder, der flytter til kvarteret! Hvad skal vi gøre?" Pisselort!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#17 Jeg har faktisk set ubehageligt meget af det... min kærste var helt vild med det i starten, så jeg fik set ca. hvert andet afsnit pga. ugidelighed til at finde på noget andet. Hun stoppede efterhånden, da jeg konsekvent sad og brokkede mig over hvor dårligt det var, og har efter et par afsnit i den nye sæson helt droppet det, da hun efterhånden måtte give mig ret... der sker bare hele tiden det samme igen og igen i den serie. Sex & The City havde trods alt en smule charme og til tider endda nosser... Desperate Housewives har 1 hot chick =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11 Nicki52 14 år siden
Jeg vil meget gerne have en begrundelse. For Desperate Housewives er bedre end Sex & the City: The Movie
#12 Batsy 14 år siden
#13 Nicki52 14 år siden
#14 Lord Beef Jerky 14 år siden
Uddybning: Stereotype karakterer, utroværdigt og forudsigeligt handlingsforløb og manglende udvikling. Hver sæson handler jo stort set om det samme: "GISP! Der er en ny morder, der flytter til kvarteret! Hvad skal vi gøre?" Pisselort!
#15 Batsy 14 år siden
#16 Lord Beef Jerky 14 år siden
#17 Batsy 14 år siden
ej syndes serien er underholdene til tider, men følger ikke med i det, ser nogle af dem og syndes det okay af og til 8)
#18 Lord Beef Jerky 14 år siden
#19 Batsy 14 år siden
hmm hende her er nu lækker :D - http://craignj.files.wordpress.com/2009/04/susan-a...
men ellers er der ikke det rene walla hotness i den ser, d:
#20 Lord Beef Jerky 14 år siden