Gravatar

#21 neran 14 år siden

Lord Beef Jerky (16) skrev:
#15 You win. 1 hot chick = fantastisk serie/film/musik/whatever =)

Er en hot chick lig med )? ;)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

#21 Du er så skarp, at du sjældent skal slibes.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 neran 14 år siden

#22 Det bliver jeg nød til at være, så ondt som det gør at få en roterende sten henover sig.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#24 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (14) skrev:
Desperate Housewives er på lig fod med den første Sex & The City film. Begrundelse for den manglende kvalitet? Se serien...

Uddybning: Stereotype karakterer, utroværdigt og forudsigeligt handlingsforløb og manglende udvikling. Hver sæson handler jo stort set om det samme: "GISP! Der er en ny morder, der flytter til kvarteret! Hvad skal vi gøre?" Pisselort!

Selvfølgelig er en serie utroværdig for ellers er den kedelig. Se bare Landsbyen. Serien er mere underholdende end de SATC Film. Og personerne ændrer sig markant i serien. Mest Bree. Og Stereotype karakterer er nok fordi at Cherry vil have serien til at baserer sig på vidt forskellige amerikanske kvinder. Susan ændrer sig aldrig i serien og Lynette skal virkelig ikke blive gravid igen. Bliver sindsyg. Gaby har ændret sig. Mindre selvisk. Hun vil bare have det som oprindeligt tilhører hende, mener hun jo.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 14 år siden

#24 Jeg synes der er stor forskel på realisme og troværdighed... troværdighed er nødvendig for indlevelse og for at holde af karaktererne. Tror man ikke på dem, kan man ikke holde af dem. For mig kan alt fra horror til sci-fi være ganske troværdigt, ligegyldigt hvor urealistisk det er... så det er ikke en selvfølge, at en serie er utroværdig, ellers ville den være kedelig. Det er netop det præcis modsatte. Hvis en serie er utroværdig, kan jeg absolut ikke holde af den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (25) skrev:
#24 Jeg synes der er stor forskel på realisme og troværdighed... troværdighed er nødvendig for indlevelse og for at holde af karaktererne. Tror man ikke på dem, kan man ikke holde af dem. For mig kan alt fra horror til sci-fi være ganske troværdigt, ligegyldigt hvor urealistisk det er... så det er ikke en selvfølge, at en serie er utroværdig, ellers ville den være kedelig. Det er netop det præcis modsatte. Hvis en serie er utroværdig, kan jeg absolut ikke holde af den.

Det er der mange incl. mig der gør.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 14 år siden

#26 Men du finder det kedeligt, hvis det er troværdigt?
Gravatar

#28 Nicki52 14 år siden

Næh, ikke altid.
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 14 år siden

Nicki52 (24) skrev:
Selvfølgelig er en serie utroværdig for ellers er den kedelig.

I are confused!
Gravatar

#30 evermind 14 år siden

#29 Okay, den her kan jeg sgu nok ikke oversætte for dig ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: