Gravatar

#21 mr gaijin 16 år siden

#17 Nope. Men jeg var i Japan i hele april for at lave research til specialet. Og så lige en uge i Nice. Så jeg burde faktisk ikke brokke mig, men det gør jeg alligevel. Jeg er jo trods alt fra brokke-nation numero uno, Danmark :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 davenport 16 år siden

Har lige set min kalender igennem, for at få bekræftet at det der ferie først er om en måned..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

uge 28-29 og 31 er min såkaldte ferie, den reele ferie er uge 28, uge 31 er film, hvor jeg skal stå med en boomstang i (lur mig om det ik blive fantastisk varmt!) solen, og optage Zombier og andet sjovt.

Nåja uge 29 blir så også ferie, men ikke en af de her ahh slap af ting, nej den står på Dans en hel uge! mine fødder blir så ømme 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 lagoni 16 år siden

21 timer og 50 minutter til ferie!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 evermind 16 år siden

Hehe, jeg kan regne ud, at vi holder noget af vores ferie sammen i år så. :)

Det bliver sgu meget sjovt med den film, har travlt med at snakke med statister i disse dage. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#26 elwood 16 år siden

har tralv med og skaffe hospitals tøj, det er ikke hel så let igen, især hvide kittler døjer jeg med og finde en indgangsvinkel til, operations tøj (eller det jeg synes minder om det) har jeg i stor stil, det blir jeg iført når jeg skal ind på en OP stue og se på pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 evermind 16 år siden

Hehe, Jonas nævnte godt noget om det, da jeg snakkede med ham tidligere i aften. Det bliver spændende. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#28 inflector 16 år siden

#20 Jo bestemt da det meste af tiden. 8 time kan dog godt være en smule anstrengende :)

Ferie skal dog bare aldrig undervurderes.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#29 filmzkim 16 år siden

:)

Skriv ny kommentar: