#17 Nope. Men jeg var i Japan i hele april for at lave research til specialet. Og så lige en uge i Nice. Så jeg burde faktisk ikke brokke mig, men det gør jeg alligevel. Jeg er jo trods alt fra brokke-nation numero uno, Danmark :)
uge 28-29 og 31 er min såkaldte ferie, den reele ferie er uge 28, uge 31 er film, hvor jeg skal stå med en boomstang i (lur mig om det ik blive fantastisk varmt!) solen, og optage Zombier og andet sjovt.
Nåja uge 29 blir så også ferie, men ikke en af de her ahh slap af ting, nej den står på Dans en hel uge! mine fødder blir så ømme 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
har tralv med og skaffe hospitals tøj, det er ikke hel så let igen, især hvide kittler døjer jeg med og finde en indgangsvinkel til, operations tøj (eller det jeg synes minder om det) har jeg i stor stil, det blir jeg iført når jeg skal ind på en OP stue og se på pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 mr gaijin 16 år siden
#22 davenport 16 år siden
#23 elwood 16 år siden
Nåja uge 29 blir så også ferie, men ikke en af de her ahh slap af ting, nej den står på Dans en hel uge! mine fødder blir så ømme 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 lagoni 16 år siden
#25 evermind 16 år siden
Hehe, jeg kan regne ud, at vi holder noget af vores ferie sammen i år så. :)
Det bliver sgu meget sjovt med den film, har travlt med at snakke med statister i disse dage. :)
#26 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 evermind 16 år siden
#28 inflector 16 år siden
Ferie skal dog bare aldrig undervurderes.
#29 filmzkim 16 år siden
:)