#1 21 år siden

Hej

Har et stort problem. Efter en nylig formatering (igår) kan jeg ikke logge ind på filmz.dk. Mit brugernavn er "thomas_h". Jeg er 99% sikker på at jeg bruger det rigtige password, men alligevel prøvede jeg "har du glemt dit password ?" funktionen. Regner med at det er meningen at man skal modtage en mail med sit password, men jeg har ingenting modtaget, og det er nu flere timer siden jeg prøvede.

Håber der er en mod der kan hjælpe :)
Gravatar

#2 commy 21 år siden

Der findes ikke nogen bruger ved navn "thomas_h" men der er en "thomas _h" så er det ikke fordi du staver forkert i brugernavnet?

Hvis du har oplyst din korrekte e-mail adresse i din profil, vil du modtage dit password med det samme når du benytter "Glemt password" funktionen.
Gravatar

#3 filmz-thomas _h 21 år siden

tak, det var sgu der fejlen lå. Har jeg sgu aldrig lagt mærke til.. underligt :)
Gravatar

#4 lagoni 21 år siden

Se, det er derfor man bruger sit navn som brugernavn her, så man ikke glemmer det. Eller hov, nej, det gjorde du også ;)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 filmz-thomas _h 21 år siden

hehe... ja, bare underligt der har sneget sig et mellemrum ind :-O
Gravatar

#6 lagoni 21 år siden

Det var dog et svagt forsøg på at være sjov jeg gjorde. Men klokken var mange, bær over med mig, jeg ka ikke huske jeg skrev det...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: