I øvrigt ufatteligt, hvad den mand (Ole Thestrup) går med på at lave..
Hvor meget pengenød er man i, hvis man er med til at lave denne reklame?? Og i øvrigt op til flere tv- og radio-reklamer for mindre nordjyske virksomheder (og garanteret derudover, det er blot lige de lokal-stationer, jeg kan se og høre ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Bare ærgeligt at hun ikke træder lidt mere i karakter. Jeg forstår godt hvordan den skulle fungere i hovederne på dem der skrev den, den er bare ikke eksekveret godt nok.
#1 filmz-light wader 19 år siden
Eller?
reklame
#2 maniac 19 år siden
Men ja, pointen er lidt mærkelig
#3 cyberzed 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 HonoDelLoce 19 år siden
Hvor meget pengenød er man i, hvis man er med til at lave denne reklame?? Og i øvrigt op til flere tv- og radio-reklamer for mindre nordjyske virksomheder (og garanteret derudover, det er blot lige de lokal-stationer, jeg kan se og høre ;) )
#7 rasser 19 år siden
Den taler bare til de tusindvis af unge der tror de bliver Executive Vice Presidents og CEOs det sekund de starter på en handelsuddannelse.
Jeg går selv på CBS i København, og det er tydeligt hvordan nogle af det nye kuld HA'ere der starter hver sommer tror tingene hænger sammen.
Reklamer som disse hjælper ikke synderligt på sagen.
#8 thomas040 19 år siden
Bare ærgeligt at hun ikke træder lidt mere i karakter. Jeg forstår godt hvordan den skulle fungere i hovederne på dem der skrev den, den er bare ikke eksekveret godt nok.