Jeg leder efter en bestemt film, som jeg har set ca. for 15 år siden vil jeg tro. Jeg kan huske starten og slutningen, tror jeg da nok :-) Det starter med at en far og hans søn går ind i en jungle, hvorefter hans søn går længere ind i junglen. Han bliver så kidnappet af en stamme der lever i skoven. Sønnen lever sammen med dem i mange år, samtidig med at faren prøver på at finde ham. Hvilket han også gør. I slutningen af filmen ser man drengen kravle af forældrenes etage hus, hvor han kravler fra etage til etage. Nu kan jeg desværre ikke huske mere, er der nogen af jer der ved hvad det er for en film jeg snakker om?
#1 fc-andeby 15 år siden
Jeg leder efter en bestemt film, som jeg har set ca. for 15 år siden vil jeg tro. Jeg kan huske starten og slutningen, tror jeg da nok :-)
Det starter med at en far og hans søn går ind i en jungle, hvorefter hans søn går længere ind i junglen. Han bliver så kidnappet af en stamme der lever i skoven. Sønnen lever sammen med dem i mange år, samtidig med at faren prøver på at finde ham. Hvilket han også gør.
I slutningen af filmen ser man drengen kravle af forældrenes etage hus, hvor han kravler fra etage til etage.
Nu kan jeg desværre ikke huske mere, er der nogen af jer der ved hvad det er for en film jeg snakker om?
MVH. Thomas
#2 PredatorX 15 år siden
Nu skal jeg bare lige komme på hvad den originale titel er...
#3 Michael Andersen 15 år siden
#4 fc-andeby 15 år siden
#5 PredatorX 15 år siden
Den er slet ikke værst :D