arhhh DEN holder ikke KLART man husker det var på fransk hehe
'som det desværre er blevet i dag' ????
Det kan jeg ikke se er særlig klart. Man husker vel primært handlingen så lang tid efter.
Måske mener han at fjernsynet primært sender det samme amerikanske lort? Aner ikke om det er tilfældet, da jeg ikke har haft kabel-tv de sidste fem år, men jeg kunne forestille mig det.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg skrev primært. Har ikke set Breaking Bad, så det ved jeg ikke.
kennedy (24) skrev:
ja.. hvis man f.eks er senil dement
Vi kan jo ikke alle huske lige godt :)
Hvis du kun ser engelsksprogede film, så kan det da godt være at en fransk film er så opsigtvækkende, at du kan huske sproget i 30 år. Jeg vil måske nok primært huske handlingen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#21 kennedy 10 år siden
'som det desværre er blevet i dag' ????
#22 Kisbye 10 år siden
Det kan jeg ikke se er særlig klart. Man husker vel primært handlingen så lang tid efter.
Måske mener han at fjernsynet primært sender det samme amerikanske lort?
Aner ikke om det er tilfældet, da jeg ikke har haft kabel-tv de sidste fem år, men jeg kunne forestille mig det.
#23 kennedy 10 år siden
og er f.eks Breaking Bad ' amerikanske crap ' ?
nej vej ?
#24 kennedy 10 år siden
ja.. hvis man f.eks er senil dement
#25 Kisbye 10 år siden
Jeg skrev primært.
Har ikke set Breaking Bad, så det ved jeg ikke.
Vi kan jo ikke alle huske lige godt :)
Hvis du kun ser engelsksprogede film, så kan det da godt være at en fransk film er så opsigtvækkende, at du kan huske sproget i 30 år.
Jeg vil måske nok primært huske handlingen.
#26 kennedy 10 år siden
men gennem alt tid,på tv, har det jo været det engelske sprog der har domineret (om du så kan li' det eller ej)
så derfor JA ville det være OPLAGT at nævne at serien faktisk var på fransk...bør være rimelig nemt at forstå
#27 Kisbye 10 år siden