Gravatar

#1 ems-47 10 år siden

For mange år siden så jeg en film hvor handlingen kort er som følger: et selskab på 6 voksne mænd er ude at flyve og de drikker tæt. Bl. a. Whisky. De kaster en tom flaske ud af flyets vindue. Den rammer en ung pige som dør. Hendes kæreste hævner hende hvert år derefter ved at slå en af mændenes nærmeste ihjel. Meget spændende film. Den kunne være over bogen "mænd i fly" det har jeg ikke kunnet finde ud af. Jeg ser frem til jeres hjælp!
Gravatar

#2 wimmie 10 år siden

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Det må være denne du leder efter:

Doctor Last Warning
Gravatar

#4 Åkepool 10 år siden

DocDoom (3) skrev:
Det må være denne du leder efter:

Ha ha, ja det er sgu den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 ems-47 10 år siden

Jeg regnede egentligt med at I på denne side var seriøse. Sjove forslag, men oprigtigt talt troede jeg at jeg kunne få en seriøs hjælp.
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lad nu være at græde! Det er en seriøs side med sjove indlæg. Jeg gik ud fra, at #2 havde besvaret den. Jeg kender den ikke.
Doctor Last Warning
Gravatar

#7 wimmie 10 år siden

Jeg har da linket til den du efterspørger....
Gravatar

#8 wimmie 10 år siden

Rendez-vous en noir:

"It's about a young man, who's fiancée is killed, while waiting for him, by a bottle, thrown out of a passing airplane, full of drunken huntsmen.

He carefully tracks each one of them down, and makes his revenge on someone close to the original member of the hunting party. Not one of them knows what's happening to them, and the only clue left them is a note, saying something like "How do You feel now?!"

Lyder i hvert fald som din beskrivelse :)
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 10 år siden

Shit, hvor er du useriøs, wimmie. Tag dig dog sammen!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (9) skrev:
Shit, hvor er du useriøs, wimmie. Tag dig dog sammen!

Ja det vil jeg nok mene! Synes mit bud var bedre.

Er din avatar egentlig en lort, Lord, eller en slange?
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: