Gravatar

#1 inflector 16 år siden

Hej igen.

Så er jeg atter på banen med et lille spørgsmål. Min overmåde sære far, har i flere år fulgt med i sumobrydning på eurosport, men til hans store fortrydelse sender de det ikke længere. Hans fødselsdag er lige rundt om hjørnet og han ønsker sig sidste års store turneringer på dvd med engelsk kommentator. Jeg har forgæves søgt efter det, men har ikke fundet noget og det kunne jo være at der var nogen herinde, der vidste hvor man burde lede. Hvis der er nogen der kan finde et sted hvor dette fremskaffes ville jeg, eller rettere min far blive meget glad.

På forhånd tak
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 MOVIE1000 16 år siden

hmm hvor bor du?? i Esbjerg ligger der et sted i gågaden der hedder Bogormen de har rigtig meget blandet (sikkert også sumobrydning) ellers prøv cdon heheh har ingen ide
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Steffan Rasmussen 16 år siden

Jeg ville sende en pm til mr. gaijin. Han er vist i Japan pt. så det kunne da være han kunne henvise til en japansk hjemmeside hvor man kunne købe noget sådant.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: