[OT] Kan ikke logge ind, efter jeg har formateret :?? Når jeg går ind i glemt password og skriver mit brugernavn ind hopper den bare tilbage til forsiden, uden at give information om hvad der nu skal ske? Kunne gætte mig til at jeg skulle modtage en mail med password, men har intet modtaget :S
#9: Damn, fandeme en nasty frækkert at udstyre sig med. Med sikkerhed det mest gennemførte argument, der nogensinde er rettet mod indavl, hehe. Den skal jeg også have mig på et tidspunkt! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9, 12 og 17 - helt enig, fremragende film. Hvis I kan lide den ekstremt ubehagelige fornemmelse, man får af Deliverance, så kan jeg kun anbefale, at I får fat i Peckinpahs Straw Dogs - virkelig god film, en af Hoffmans bedste præstationer, imo.
Bare lige hvis I nu ikke kendte den ;) - men tilbage til emnet...
#11 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 dyg 21 år siden
#13 21 år siden
[OT]
Kan ikke logge ind, efter jeg har formateret :??
Når jeg går ind i glemt password og skriver mit brugernavn ind hopper den bare tilbage til forsiden, uden at give information om hvad der nu skal ske? Kunne gætte mig til at jeg skulle modtage en mail med password, men har intet modtaget :S
Hvad gør jeg?
[/OT]
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Denne fremragende film blev købt i TP for kun 100 kr
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 McPeter 21 år siden
#16 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Til 300 Kr. det er sgu okay...
Jeg er sgu glad...
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#17 evermind 21 år siden
#18 El vez 21 år siden
#19 21 år siden
Bare lige hvis I nu ikke kendte den ;) - men tilbage til emnet...
#20 filmz-Kadann 21 år siden
Dr. No R2
The Eye R0
The Pianist R2
og sidst, men ikke mindst:
Brazil Criterion-fest.