Jeg har som sagt også lige fået min X Files Season 1 fra cd-wow, men jeg må sige, at boksen er knap så fed som de lidt dyrere udgaver (men for 290,- kan man næppe tillade sig at brokke sig). Den ligner meget den første Alien-boks, dvs. en tynd slipcase med fire almindelige keep cases i. Lidt øko, men hva' fa'en ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#83, Jeg ved ik med dig, men jeg vil ikke kategorisere slipcasen som "tynd", det en pænt tyk slipcase lavet af pap. Du har dog ret i der ikke er meget lir over indpakningen, man kunne godt have ønsket sig en lækker digi-pack, men til den her pris vil jeg undlade at brokke mig og bare være glad for jeg har erhvervet mig en hel sæson af en suveræn serie til en røver pris! :)
#81 ks 21 år siden
#82 HeavyClaus 21 år siden
Ok tak for hjælpen... Har prøvet at skrive en mail til dem nu. Så må vi se hvad de siger... Pisse irriterende sådan noget når man går og glæder sig :(
#83 filmz-yoshimura 21 år siden
#84 ks 21 år siden
#85 filmz-propagandapanda 21 år siden
Kender det udemærket!
#86 evermind 21 år siden
Nu bliver jeg lige i tvivl: Kan det passe, at det var en af bryllupsgaverne?
#87 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Tror du vi kan logge en demo ud af ham en dag ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#88 bobber 21 år siden
-The Uffe Holm Show, til en hund.
-The Bridge on the River Kwai (collector's fest), til blot en halvfjerdser.
-
#89 Scherlund 21 år siden
Witch Hunter Robin Vol. 6
Nu er boksen endelig fyldt.
#90 filmz-The-Real-1 21 år siden
Axel:
"Band Of Brothers" Box
Cd-Wow:
"Airplane 1 og 2" box
Loaded 247:
"Høj Pistol Føring" box (Dog blev pakken, som den eneste, knaldet i tolden til 104 kr. ekstra!)
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.