Gravatar

#11 NightHawk 19 år siden

handler rimelig ofte med CDON og har aldrig haft nogen problemer med dem. Fik en forkert pakke af dem forleden, sendte en mail i weekenden og om onsdagen dukkede den rigtige vare op med en returkuvert.

Syntes da det var en ret hurtig reaktion fra deres side. Havde selv regnet med, at den slags ombytning ville være lidt besværligt, men det problem løste sig selv ret hurtigt.

Desuden har der aldrig været problemer med skadede varer eller store forsinkelser. Kun 1 gang har det taget 5 dage, ellers har det været standard med max 3 dage og så er pakken dukket op.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12 dolphinfriendly 19 år siden

Nogle er åbenbart mere heldige med CDON end andre, jeg har blot fået nok - særligt fordi det ikke er første og eneste gang der har været bøf med dem. jeg foretrækker Play, Axel og DVDPacific da der endnu ikke har problemer med nogen af dem - andet end told én gang med en Play ordre, ud af ca. 100 bestillinger. Men det er jo ikke Plays fejl.

Gravatar

#13 Yoda 19 år siden

Jeg har helt præcist handlet hos CDON 214 gange, og har kun oplevet en fejlleverance, så jeg har ikke noget at klage over. Den pågældende fejlleverance gjorde jeg opmærksom på, og to dage efter fik jeg den korrekte film samt en frankeret returkuvert til den forkerte.

De har i mit tilfælde altid leveret en suveræn, hurtig og pålidelig service.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 19 år siden

Her kommer så en advarsel fra mig:

Idi i smotri / Come and See i denne udgave har det ringeste transfer, jeg endnu har oplevet. Jeg har godt nok kun set den på lærred via projektor, og der har skavankerne nok været mere tydelige, men frygteligt var det i hvert fald.

Ja, og så skal man selvfølgelig også holde sig LANGT væk fra den gamle udgivelse af Blade Runner DC, men der ved vi vel alle, at både billede- og lydkvalitet er under al kritik.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-jackjazz 19 år siden

Dagens advarsel/spørgsmål:

Den just udgivne Matador Guld-DVD har åbenbart nogle problemer. Det virker som om der er gået noget galt i kodningen. Lige gyldigt, hvilken af mine to DVD-maskiner jeg afspiller den på, går der på den ene eller anden måde "ged" i det, hver gang den er færdig med at afsnit. Meget mystisk, så er det værst på Philips-DVD'en (som ellers æder mange andre dårlige DVD'er). hvor afspilleren simpelthen går helt i stå, og hverken vil det ene eller det andet - Faktisk må jeg trække stikket ud af maskinen, for at kunne gøre noget.

Er der andre som har købt denne DVD, og som har oplevet noget lignende? Det er jo meget rart at finde ud af, om det er den ene DVD jeg har købt, eller det er den generelle kodning af produktet (men det virker som sagt som det sidste).

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#16 aknot 19 år siden

Har den desværre ikke selv men mit råd er, skynd dig at få den byttet. Så kan du jo også se om det er det ene eller andet problem.

Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

God ide med en sådan tråd ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 filmz-jackjazz 19 år siden

#16:
Tak for rådet, men næh, det gør jeg nok ikke. Jeg kan sagtens rippe alle sporene fra DVD'en og lave en acceptabel udgave selv, så det bliver løsningen.

Indlægget var egentligt kun for at advare andre.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: