Ved ikke om der har været sådanne en tråd før, men anyway så kommer der en her.
Jeg havde tænkt at vi i denne tråd skulle advare hinanden om diverse film relaterede ting og sager.
Det kunne være en dårlig dvd udgivelse ret teknisk og ikke om historien i film er fed eller ej. En dårlig sælger på E-bay. Noget man skal være opmærksom på ved en online DVDshop.
Håber i forstår.
Jeg ligger selvfølgelig selv ud.
"Frantic" region 2 (cat.no. Z1311787) Jeg ved ikke hvad de har gjort ved billed siden på denne udgivelse (problemet er nok at de ikke har gjort noget), men det ligner mildelst talt lort, den er ikke blevet restureret og så tror jeg også den er blevet komprimeret alt for hårdt, der står godt nok det er en DVD9 men man kan have sin tvivl. Filmen er billig (jeg gav 50kr. for min) men langt fra pengene værd.
CDON er nogle dumme dyr der ikke holder hvad de lover. Enten aflyser de ens ordre fordi de har lavet en fejl, eller også sender de en forkert udgivelse... Jeg handler aldrig hos dem mere og vil ikke anbefale andre at gøre det...
Sjovt, jeg har samme udgave af "Frantic" og har ikke lagt mærke til at der skulle være noget problem med komprimeringen.
Ok, der er da støj på billedet, men ikke noget voldsomt og så er der brugt en meget kornet filmtype, men det kan jo være at det er Polanskis valg til filmen.
Håber jeg er specifik nok - OnAirs udgivelse af "Magic" (af Attenbourgh og med Hopkins) er en af de dårligste transfers jeg nogensinde har set - ved det er en billig satan men jeg holder på at en brugt VHS udgave nok ville være bedre.
Ja ok, jeg tog lige et lille kig på den igen og kan godt se at komprimeringen er tydelig, hvis man f.eks. smider den op på en computerskærm, dog ikke noget jeg har lagt mærke til da jeg så den på mit tv.
#4 Det kan godt værer du har ret med hensyn til komprimeringen, om Polanski har valgt en meget kornet film type til filmen skal være usagt, men jeg syntes nu ikke det ligner filmkorn, nærmere en dårlig vhs kopi.
ang. skidt så syntes jeg du skal se den engang mere, om ikke andet så bare starten (WB logoet), men det kan selvfølgelig også være at vi har forskellige opfattelser af hvad meget skidt er.
#3 Enig - CDON kan også rende mig et vist sted. Jeg bestilte (og dermed købte - beløbet er trukket på kontoen) "Deadwood - 2nd Season" for et halvt års tid siden, som sjovt nok ikke er blevet afsendt. Hvorfor? Fordi de mener jeg skynder dem ca. 500,- for en anden bestilling, der også er betalt på forhånd og de mener heller ikke at beløbet til "Deadwood" er indbetalt. De er slet ikke til at tale til fornuft og ærligt talt gider jeg ikke længere, de pisser mig vildt af. Jeg handler ALDRIG med de tosser igen.
CDON tingen er vist også diskuteret til hudløshed herinde. Ud fra mine egne erfaringer, som går ret langt tilbage efterhånden og drejer sig om ca. 150 ordrer eller mere, så har jeg intet problem med at handle med dem. Det værste jeg har været ude for, er lidt lange svartider fra deres support.
#1 aknot 19 år siden
Jeg havde tænkt at vi i denne tråd skulle advare hinanden om diverse film relaterede ting og sager.
Det kunne være en dårlig dvd udgivelse ret teknisk og ikke om historien i film er fed eller ej.
En dårlig sælger på E-bay.
Noget man skal være opmærksom på ved en online DVDshop.
Håber i forstår.
Jeg ligger selvfølgelig selv ud.
"Frantic" region 2 (cat.no. Z1311787)
Jeg ved ikke hvad de har gjort ved billed siden på denne udgivelse (problemet er nok at de ikke har gjort noget), men det ligner mildelst talt lort, den er ikke blevet restureret og så tror jeg også den er blevet komprimeret alt for hårdt, der står godt nok det er en DVD9 men man kan have sin tvivl. Filmen er billig (jeg gav 50kr. for min) men langt fra pengene værd.
Still01
Still02
Still03
Kort : 2/10 til billed siden på denne udgivelse.
#2 Yoda 19 år siden
I øvrigt god idé med denne tråd.
#3 McPeter 19 år siden
CDON er nogle dumme dyr der ikke holder hvad de lover. Enten aflyser de ens ordre fordi de har lavet en fejl, eller også sender de en forkert udgivelse...
Jeg handler aldrig hos dem mere og vil ikke anbefale andre at gøre det...
(Forkortet af Red.) ;-)
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Ok, der er da støj på billedet, men ikke noget voldsomt og så er der brugt en meget kornet filmtype, men det kan jo være at det er Polanskis valg til filmen.
#5 jessup 19 år siden
#6 filmz-Kadann 19 år siden
Ja ok, jeg tog lige et lille kig på den igen og kan godt se at komprimeringen er tydelig, hvis man f.eks. smider den op på en computerskærm, dog ikke noget jeg har lagt mærke til da jeg så den på mit tv.
#7 aknot 19 år siden
ang. skidt så syntes jeg du skal se den engang mere, om ikke andet så bare starten (WB logoet), men det kan selvfølgelig også være at vi har forskellige opfattelser af hvad meget skidt er.
edit: der var du hurtig :-)
#8 dolphinfriendly 19 år siden
#9 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg ville få ligeså meget ud af at se sne på et TV kl. 4 om morgenen.
Nu har jeg ikke handlet så meget hos CDON, men der har aldrig været en ordre, som ikke kom kvikkere end kvik, så jeg må erklære mig godt tilfreds.
#10 filmz-Kadann 19 år siden