Har lige et spørgsmål omkring noget der har irriteret mig. Har for 1 år eller 2 siden set denne [url= Samtidig er der en der nævner at den stammer fra Tenacious D - The Pick of Destiny....MEN det tror jeg nu ikke. Mener ikke at jeg så den deri.
Kan I hjælpe??! Det irriterer mig meget. På forhånd tak.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg kender godt nummeret og komikeren. Men jeg undrede mig bare over at flere folk siger til mig at den har været med i en film. Og det mener jeg nemlig ikke den har. Derfor ku det være at der var nogle herinde der vidste det.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Modellen med DVT-T-tuner liger nummer 3 på Stuffs (engelsk gadgetblads) liste over flade tv, kun overgået af 2 tv til hhv. den dobbelte og tredobbelte pris.
Jeg ville ikke have kvaler ved at købe et. Dog ville jeg - når man alligevel er på 37" - nok overveje et Panasonic plasma i stedet.
Da jeg kun har to HDMI-indgange i mit TV, så overvejer mulighederne mht. tilslutning af en HD DVD afspiller, når jeg får sådan en, da de to HDMI-indgange allerede er i brug.
Kan det anbefales at benytte component til sådan en afspiller, hvis man ikke skal gøre brug af opscalering og er et evt. kvalitetstab i det hele taget synligt, når mit nuværende TV "kun" understøtter 720p?
#121 Guts 17 år siden
Har lige et spørgsmål omkring noget der har irriteret mig.
Har for 1 år eller 2 siden set denne [url= Samtidig er der en der nævner at den stammer fra Tenacious D - The Pick of Destiny....MEN det tror jeg nu ikke. Mener ikke at jeg så den deri.
Kan I hjælpe??! Det irriterer mig meget. På forhånd tak.
#122 Skeloboy 17 år siden
Mener nu ikke den er fra nogen film, den er hvertfald ikke lavet til den film.
Så har jeg også lige et spørgsmål:
Er der en hjemmeside, hvor de sælger fede og billige film t-shirt? Og med billige mener jeg 100-120 kr/stk
#123 filmz-mrhands 17 år siden
#124 Guts 17 år siden
Jeg kender godt nummeret og komikeren. Men jeg undrede mig bare over at flere folk siger til mig at den har været med i en film. Og det mener jeg nemlig ikke den har. Derfor ku det være at der var nogle herinde der vidste det.
#125 HonoDelLoce 17 år siden
Et kig på IMdB siger i hvert fald, at den ikke har været med i nogle film..
Til gengæld viser det også, at Rodney Carrington faktisk har haft en sitcom ? Det anede jeg ikke :D
#126 chronaden 17 år siden
#127 El vez 17 år siden
#128 Bony 17 år siden
Mener bestemt det var den model der var meget snak om en overgang. Men nu har teknologien rykket sig en smule siden sidst. :)
#129 myggen 17 år siden
Jeg ville ikke have kvaler ved at købe et. Dog ville jeg - når man alligevel er på 37" - nok overveje et Panasonic plasma i stedet.
#130 filmz-Kadann 17 år siden
Kan det anbefales at benytte component til sådan en afspiller, hvis man ikke skal gøre brug af opscalering og er et evt. kvalitetstab i det hele taget synligt, når mit nuværende TV "kun" understøtter 720p?