Hvis det tydeligt fremgår af fakturaen hvornår du har købt den, og af hvem, så er det rigelig dokumentation, i hvert fald i forhold til købeloven. Hvis du har fået en udvidet garanti, er det muligvis ikke nok, det kommer an garantiaftalen.
Edit: Nå, jeg kan se du allerede har fået svar i den anden tråd. Tak fordi du spildte min tid med at lade spørgsmålet stå åbent her.
#192: Jeg overlever nok :) Og 30-45 sekunder kan ikke længere gøre det, når jeg skal tænke mig om ;o)
#193: Jeg er 99.9% sikker på, at de sender fra fastlandet, eller at det i hvert fald er toldrisiko-frit. Til gengæld kommer fragt oveni i de angivne priser.
#191 myggen 17 år siden
Edit: Nå, jeg kan se du allerede har fået svar i den anden tråd. Tak fordi du spildte min tid med at lade spørgsmålet stå åbent her.
#192 Bony 17 år siden
Tusind tak for din tid myggen. Det er altid godt med flere forskellige svar uafhængigt af hinanden.
Edit: .. og er selvfølgelig ked af at du 'spildte' de 30-45 sekunder det sikkert tog at skrive..
#193 dyg 17 år siden
#194 myggen 17 år siden
#193: Jeg er 99.9% sikker på, at de sender fra fastlandet, eller at det i hvert fald er toldrisiko-frit. Til gengæld kommer fragt oveni i de angivne priser.
#195 El vez 17 år siden
#196 dyg 17 år siden
#197 Bony 17 år siden
Ny Tråd!