#40 Det er ganske enkelt en helt fantastisk boks. 650$ er dog virkeligt mange penge for mit vedkommende, særligt da jeg har omkring halvdelen af titlerne netop i Criterion udgaver...meeen når den ryger ned på 500$,kan jeg nok ikke nære mig længere. :)
Kan være der er mængderabat, måske skulle alle filmz'ere der er interesseret i boksen samles og overveje det derfra.
edit: Man kan få 100$ rabat per boks, hvis man bestiller fem stk. og over - 550$ er ganske hæderligt for sådan en samling. Problemet er blot at der ikke bliver sendt overseas... :(
Hvordan er kvaliteten af de udgaver, der er i Janus-boksen? Snakker vi Criterion-standard eller hur?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 49 Jeg kan da godt lige høre hende om hvad de tager for den derover og hvad porto hertil vil blive i alt til dem (incl. migselv) som måtte have interesse i den.
Jeg mener at Amazon havde en rigtig god pris på den på et tidspunkt.
#41 Benway 18 år siden
#42 dolphinfriendly 18 år siden
Kan være der er mængderabat, måske skulle alle filmz'ere der er interesseret i boksen samles og overveje det derfra.
edit: Man kan få 100$ rabat per boks, hvis man bestiller fem stk. og over - 550$ er ganske hæderligt for sådan en samling. Problemet er blot at der ikke bliver sendt overseas... :(
#43 davenport 18 år siden
#44 filmz-yoshimura 18 år siden
#45 filmz-Bruce 18 år siden
#46 Benway 18 år siden
#47 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#48 Notional 18 år siden
#49 dolphinfriendly 18 år siden
#50 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Jeg mener at Amazon havde en rigtig god pris på den på et tidspunkt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***