Et nyt sted at bo...min egen lejlighed, er træt af kollegie nu, har boet på 16 kvm i 4,5 år og delt køkken med 14 andre...er også ved at søge, men en flytning vil gå hårdt udover dvd-købene...
#52 - Har selv boet på 12kvm i 5år, dog delte jeg kun køkken og bad med én anden... Men det har nu været slemt nok. Jeg nyder min "store" lejlighed nu, omend jeg dog stadigvæk mangler lidt møbler.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har søgt nogle 40+ kvm lejligheder, og det er ikke så dyrt i Odense...det er lige en 2-3 km far centrum, så det skulle gerne bliver omkring 2500 inkl. alt(og efter boligstøtte)
Ja, det er det. Søger i nærheden af Rosnegårdscenteret, Kragsbjergsvej, Risingsvej og Nyborgvej...og bor på HCØ lige nu, så har ikke noget imod at bo de der 3 km væk.
Eksemepl: Bergsvej(mellem munkebjergvej og hjallesevej), 58 kvm, 2100, men det er jo så kun huslejen, oveni kommer el, varme, internet og tv...og boligstøtte, men det er ikke så dyrt igen...
#51 jessup 18 år siden
http://www.amazon.com/gp/product/B000I5YUE4%3ftag=...
#52 Skeloboy 18 år siden
#53 dyg 18 år siden
#54 Skeloboy 18 år siden
#55 lagoni 18 år siden
#56 Skeloboy 18 år siden
#57 lagoni 18 år siden
#58 Skeloboy 18 år siden
Søger i nærheden af Rosnegårdscenteret, Kragsbjergsvej, Risingsvej og Nyborgvej...og bor på HCØ lige nu, så har ikke noget imod at bo de der 3 km væk.
Eksemepl: Bergsvej(mellem munkebjergvej og hjallesevej), 58 kvm, 2100, men det er jo så kun huslejen, oveni kommer el, varme, internet og tv...og boligstøtte, men det er ikke så dyrt igen...
#59 lagoni 18 år siden
#60 Skeloboy 18 år siden
Btw, du kender Laura, ik?