Gravatar

#1 NightHawk 20 år siden

Hey, er lige blevet færdig med "Firefly" og ku godt bruge noget mere sci-fi, i samme stil. Har hørt om en serie, kaldet "Jeremiah", med Luke Perry, der vist nok kun kørte i 1 sæson.

Så hvis der sidder nogen af jer derude og har set den, eller har den stående derhjemme. Så ville det være cool, hvis i gad og lave en lille anmeldelse af serien, så man lige ku se om den er værd at bruge penge på.

I må også gerne lægge et link til hvor man evt. kan få den billigst.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 Spanner 20 år siden

Jeremiah kørte i 2 sæsoner, og var sådan set ikke så ringe endda. Som stor fan af Hermanns tegneserie af samme navn, var jeg meget skeptisk da jeg så på castet og baggrunden for serien, og jeg gik ind til serien med en ikke særlig positiv indstilling. Sammenlignet med tegneserien er der ikke meget at hente, men ser man den som adskilt derfra, holder den ret godt.

Det er ikke en serie jeg føler mig nødsaget til at bruge penge på, men udmærket underholdning med gode karakterer i en interessant post-apokalyptisk setting
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Taxwars 20 år siden

Jeg syntes ikke der er meget scifi over den serie. En bunke mennesker som vadre rundt i skoven hele tiden og forsøger at spille seje. Jeg savner rumskibe og aliens. I stedet er det "hvor finder vi noget benzin til denne jeep vi har fundet". Sæson 2 er måske marginalt mere interessant da Sam fra Ringenes Herre dukker op som en fyr der taler med Gud - men ikke meget mere. Jeg vil hellere se Vild med Dans *g*
Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#4 vapor 20 år siden

Meget meget skidt serie.
Gravatar

#5 NightHawk 20 år siden

Ok, det var ikke så positivt som jeg havde håbet på, men tak alligevel :) Tror jeg sætter den bagerst i køen igen så.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: