- LOTR EE (indtil videre kun FOTR og TTT, men mon ikke det også inkluderer ROTK når den kommer?) (4+5 disc) - Back to the Future Trilogy Box (3-disc) - Dances With Wolves (3-disc DC) - Braveheart (2-disc) - Indiana Jones Box (4-disc) - Tarzan CE (2-disc) - The Lion King SE (2-disc) - The Usual Suspects (2-disc) - A Beautiful Mind (2-disc) - The Matrix
TTT - Extended Gift Set FOTR - Extended Gift Set Evil Dead - Limited Book Of The Dead Edition Alien Quadrilogy Indiana Jones Boxen Donnie Darko Monty Pythons Complete Flying Circus T2 - Extreme Edition 2001 A Space Odyssey - Collectors Box
Og så er jeg generelt stolt af min meget store samling af stand-up. Fifth Element - 2disc Special Edition (Taxi Box)
#12: HEY, én med Complete Flying Circus...har jeg længe overvejet at købe. Er den så god, som man næsten ikke tør håbe på? - Og hvor kan man købe den efter den forsvandt fra Axel? :(
Club Racoon (under Axels hjemmeside) har den på tilbud for tiden 995. Ellers har Laserdisken den til 1599 og MovieWorld til 1399. Det er ikke det store ekstra matriale man får med. Det er mest de 14 gamle videoer digitalt restaureret og lagt på DVD. MEn det er stadig suverænt at se på. Nu var de gamle VHS'er også ved at være godt slidt.
Brazil (Crit Ed. Min absolutte yndling) Band Of Brothers (R3 Military Edition) Alien Quadrilogy The Complete Monty Python's Flying Circus Schindlers List (Plexiglas edition, der IKKE er smadret) The Godfather Trilogy Suspiria Once Upon a Time in the West Yojimbo Night of the Living Dead
Jamen, det er jo umuligt det her.. har rettet sytten gange indtil nu, og kan blive ved.. umuligt at nævne de 10 mest elskede. Jeg elsker næsten alle mine dvd'er.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Predator 1 Kill Bill Vol 1 Pulp Fiction The Shawshank Redemption Chicago Stargate (både spillefilm og season boxes) En vampyrs Bekendelser John Carpenters Vampires LA Confidential The Nightmare Before Christmas... Jerry Seinfield - Comedian The Godfather Trilogy... hov det var 12...
tror jeg nok.. kan se jeg kan blive ved med at finde film jeg kan li i min samling... ok var ikke ret god til det her.... hmm.... Håber dog snart at kunne udvide samlingen med følgende film:
Kill Bill vol 2, Ondskabens Hotel, The Passion OF The Christ, Love Actually.. blot for at nævne nogen af dem...
Nogen der ved om man kan få Ondskabens Hotel på DVD???? altså den med good ol' Jack???
og #17... Vampires og Chicago er udmærket film... James Woods i storform og en steppende Richard Gere er ikke til at kimse af... :0)
Nej seriøst, så er det to af mine yndlingsfilm i min samling. Chicago går nok under de bedste sort på hvid, men vampires.. ja måske ikke den bedste men helt klart mind yndlings... men det er vel bare smag og behag i sidste ende... dybest set...
#11 McPeter 21 år siden
- LOTR EE (indtil videre kun FOTR og TTT, men mon ikke det også inkluderer ROTK når den kommer?) (4+5 disc)
- Back to the Future Trilogy Box (3-disc)
- Dances With Wolves (3-disc DC)
- Braveheart (2-disc)
- Indiana Jones Box (4-disc)
- Tarzan CE (2-disc)
- The Lion King SE (2-disc)
- The Usual Suspects (2-disc)
- A Beautiful Mind (2-disc)
- The Matrix
#12 rimmer 21 år siden
TTT - Extended Gift Set
FOTR - Extended Gift Set
Evil Dead - Limited Book Of The Dead Edition
Alien Quadrilogy
Indiana Jones Boxen
Donnie Darko
Monty Pythons Complete Flying Circus
T2 - Extreme Edition
2001 A Space Odyssey - Collectors Box
Og så er jeg generelt stolt af min meget store samling af stand-up.
Fifth Element - 2disc Special Edition (Taxi Box)
#13 Slettet Bruger [3824731407] 21 år siden
#14 rimmer 21 år siden
#15 dyg 21 år siden
Band Of Brothers (R3 Military Edition)
Alien Quadrilogy
The Complete Monty Python's Flying Circus
Schindlers List (Plexiglas edition, der IKKE er smadret)
The Godfather Trilogy
Suspiria
Once Upon a Time in the West
Yojimbo
Night of the Living Dead
Jamen, det er jo umuligt det her.. har rettet sytten gange indtil nu, og kan blive ved.. umuligt at nævne de 10 mest elskede. Jeg elsker næsten alle mine dvd'er.
#16 Martindan 21 år siden
Predator 1
Kill Bill Vol 1
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Chicago
Stargate (både spillefilm og season boxes)
En vampyrs Bekendelser
John Carpenters Vampires
LA Confidential
The Nightmare Before Christmas...
Jerry Seinfield - Comedian
The Godfather Trilogy... hov det var 12...
tror jeg nok.. kan se jeg kan blive ved med at finde film jeg kan li i min samling... ok var ikke ret god til det her.... hmm.... Håber dog snart at kunne udvide samlingen med følgende film:
Kill Bill vol 2, Ondskabens Hotel, The Passion OF The Christ, Love Actually.. blot for at nævne nogen af dem...
Nogen der ved om man kan få Ondskabens Hotel på DVD???? altså den med good ol' Jack???
#17 dyg 21 år siden
... Men Martindan da! Chicago? Vampires?? føj :(
#18 inflector 21 år siden
#19 Martindan 21 år siden
#20 Martindan 21 år siden
Nej seriøst, så er det to af mine yndlingsfilm i min samling. Chicago går nok under de bedste sort på hvid, men vampires.. ja måske ikke den bedste men helt klart mind yndlings... men det er vel bare smag og behag i sidste ende... dybest set...