Gravatar

#41 rimmer 21 år siden

Ja undskyld. HMV. Det er en stor musik butik i stil med vores T.P. Der lå tidligere en på strøget. De har ofte mange gode tilbud og rabatter. Eneste sure ting er at hvor det før kostede 1£ at få sendt hjem lige meget hvad og hvor meget, så variere det nu alt efter køb.
Deres bedste ting er især når de har oprydnings udsalg og deres "tag tre betal for to" samt "ta' en og få en" kampagner. Men alt i alt et udemærket sted at handle. Stort udvalg.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#42 filmz-Thorney 21 år siden

10 favoritter i (næsten) vilkårlig rækkefølge:

Star Wars Special Edition - Laserdisc Boxset (personlig favorit)
Indiana Jones Laserdisc Boxset
12 Monkeys Collectors Edition Laserdisc
Lord Of The Rings FotR og TTT EE
Back To The Future Trilogy
The Good, The Bad & The Ugly
Once Upon A Time In The West
Broen Over Floden Kwai Laserdisc
Fightclub
Sleepy Hollow - Johnny Depp skulle jo med ;)

#43 filmz-female cenobite 21 år siden

Alien Quadrilogy (den japanske med alien hovedet)
Kairo
Ringu trilogien
Star Trek Movie Collection
The War of the Worlds
Ripley's Game
A Nightmare on Elm Street Collection
Happiness of the Katakuri's
All Night Long Collection
Visitor Q (og Ichi the Killer)

Hvad jeg lige kan komme på, men der er selvfølgelig en del andre film ... nej nej nej, kom da lige i tanke om Merlin og In the Mouth of Madness. Hmm, det blev 12.. sorry, hehe
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#44 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg synes så tit vi har skrevet vores favoritfilm, og dem må man gå udfra, at folk har i deres samling. Forrest Gump er jo en af mine favoritter, men selve dvd-udgivelsen er jo ikke det helt vilde. Så her får I en liste af mine bedste DVD-UDGIVELSER:

1: Band Of Brothers - Limited Military Edition Region 3
2: LOTR - The Fellowship Of The Ring - Extendet Edition Boxset Region 1
3: E.T - Collector`s Edition Giftset Region 1
4: Schindler`s List - Limited Edition Giftset Region 2 UK
5: Dances With Wolves - Limited Leatherbox Edition Region 3
6: Scarface - Limited Anniversary Edition Giftset Region 1
7: Jurassic Park & The Lost World - Deluxe Edition Boxset Region 1
8: LOTR - The Two Towers - Extendet Edition Boxset Region 1
9: Terminator 2 - Ultimate Edition (Metal cover) Region 1
10: Indiana Jones - Limited Leatherbox Edition Region 3

Det var mine 10 favorit udgivelser i samlingen. Jeg har lige en nr. 11: Alien Quadrilogy Region 1. Og der er selvfølgelig flere på vej, og en del på ønskelisten;-)

TIL #43!
Er det lækkert, dit Alien hoved? Er den værd at købe hvis man kan finde den? Har du nogle billeder?
Gravatar

#45 filmz-female cenobite 21 år siden

Jeg har ikke noget cam ligenu, men det er sindsygt lækkert ja. der er INGEN forskel på indholdet, så hvis man ikke er til lidt samler objekter, så skal man ikke købe den (den koster trods alt ikke pebernødder). Men jeg synes den er fed at have stående, og den er faktisk ganske godt lavet. detaljerne i hovedet ved tæt hold er rimelig ok.
Så jeg vil klart anbefale at købe den, hvis man er lidt en samler freak. Ellers skal man bare holde sig til den "normale" Qudrilogy.

Jeg kunne btw kun købe min gennem en jeg kender i Japan. Jeg tror ikke at du kan købe den andre steder, så man skal helst have en lille forbindelse gennem en bekendt eller en på nettet etc. Men kan tage fejl, måske den kan købes over nettet eller andet.
Gravatar

#46 El vez 21 år siden

Kan du ikke skrive lidt om Kairo ? Jeg er meget interesseret i asiatiske gysere, men jeg har aldrig hørt om den før nu.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 Ikari 21 år siden

#46 Første halvdel af "Kairo" fandt jeg meget spændende med nogle enkelte gode gys, men desværre ændrer filmen helt karakter den sidste halvdel og gyserelementet falder i baggrunden... men den er da værd at tjekke ud, hvis du kan finde den til en billig penge.
Gravatar

#48 El vez 21 år siden

Mystisk.. på samme måde som i The Eye ? eller ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#49 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg har siddet og luret på nogle online auktioner, men som du siger er det jo ikke pepernødder. Men jeg er super-maniac-samler! så jeg skal have den!

Hvad gav du for den, i danske kroner?

Har du stadig en kontakt dernede? Det kunne jo være vi kunne finde ud af noget?
Gravatar

#50 filmz-female cenobite 21 år siden

#48, langt mere mystisk. Den varer lidt langt tid, eller den kan virke langtrukken nogen steder, men den er værd at se. Og den koster kun 99kr hos Laserdisken med fragt, så ville klart anbefale at få fat på den. Er nok den bedste asiatiske gyser, når det kommer til psykologiske gys med en fed historie, jeg har set - nogensinde - og det gælder også Ringu 0 og 1, Seance og Cure for at nævne nogen.

#49, jeg kan godt prøve at komme i kontakt med vedkommende igen, men kan ikke love noget. Men hvis det glipper, så det jeg gjorde var blot at finde en japansk kontakt fra et af de mange forumer på nettet, og komme i snak med vedkommende. Derefter var hun venlig nok til at gøre mig den tjeneste. Tror det ligger i de fleste japaneres natur, er nok bare et spørgsmål om tid og så selvfølgelig tillid.

Nå ja, jeg gav 1700kr for den, uden forsendelse. Den kom til at koste mig næsten 2000kr godt og vel. Er sikker på den kan fåes meget billigere, jeg var blot lidt tålmodig, så måtte have den med det samme, hehe

Men held og lykke ellers :)

Skriv ny kommentar: