sådan lidt løst: Total Recall 2 (Arhnold er bare liidt gammel nu) Der er stadig masser vi ikke har klaret omrking Mars, som godt kunne uddybes En StarCraft film (glimende ide der ovenover) Fear And Loathing in Amsterdam med mig i hovedrollen American McGee's Alice (ved godt den er dropped)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Jeg er helt sikkert også klar på nogle flere Final Fantasy film! Ved godt at historien ikke var alt for god i den første, men jeg synes helt sikkert den var cool lavet! ...så hvis de nu lige gad og se lidt på historierne i spillende (for de holder sku for vildt!!) og lave et ordentligt plot, var den i hvert fald et sikkert hit i min samling!
En "Warcraft" filmatisering har længe været min helt store drøm. Hvis det skulle være optimalt, så ville en trilogi være for lidt. Det skulle nærmere være 9 film, hvor de enten starter med "The Last Guardian" eller "Warcraft III: Reign of Chaos".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#61 Martindan 21 år siden
#62 filmz-WSTE_M 21 år siden
Total Recall 2 (Arhnold er bare liidt gammel nu) Der er stadig masser vi ikke har klaret omrking Mars, som godt kunne uddybes
En StarCraft film (glimende ide der ovenover)
Fear And Loathing in Amsterdam med mig i hovedrollen
American McGee's Alice (ved godt den er dropped)
descend on us all this day, and for evermore.
#63 filmz-dr. hoax 21 år siden
#64 Martindan 21 år siden
#65 filmz-jonkey 21 år siden
Predator VS. Terminator ;)
#66 Bohemian 21 år siden
#67 filt 21 år siden
#68 JannikAnd 21 år siden
#69 filmz-Bruce 21 år siden
#70 chronaden 21 år siden