Gravatar

#21 elwood 18 år siden

#19 hehe alle de her special udgivelser, som vi alle køber skaber det ikke nogen gange problemer ?

Jeg kan stadig huske første gang jeg havde Band of Brothers med hen til min Ven for at vi sku se den, hold kæft jeg var Nervøs for at ridser æsken, så jeg havde svøbt den ind i et silkeblødt håndklæde, min Ven kiggede også lidt da jeg troppede op med den, og begyndte at pakke serien ud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 SpielbergFreak 18 år siden

Låner eller medbringer meget sjældent mine DVD'er, hvis det endelig sker, putter jeg discene ned i nogle CD lommer eller et tomt cover, original coverne/boxene, kommer aldrig ud af mit værelse:-)

Hvordan tror du ikke jeg har søvnbesvær, når nu jeg skal flytte hele samlingen til Canada!?!?!:-)
Gravatar

#23 elwood 18 år siden

#22 Argg det må da være lettere at flytte huset/lejlighed 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 SpielbergFreak 18 år siden

Hehee ja! Min kæreste har lige været på besøg, og hun tog alle min R1 keepcases med i en kuffert, men er godt nok nervøs for alle mine limited og skrøbelige papboxe. Hvorfor kunne det lort ikke være lavet af hård plast eller noget....?
Gravatar

#25 cansi 18 år siden

Jeg har det helt på samme måde som dig, det er virkelig indpakningen jeg elsker... En Star Wars trilogy indpakning var fed,

af ekstra materialer, LOTR extended, kan du egentlig få noget der er bedre...

Også det fede ved den udgivelse er at WETA digital åbner dørene ind til deres kontor og man får et rigtig godt ''look inside'' hvor imod ILM er lidt tilbage trukken, jeg er så dyb skuffet over den nye Transformers udgivelse. Her om 2 måneder når de nu højst sandsynlig vinder en oscar for vfx, hvorfor så ikke dele det med de os som gerne vil se hvordan i har fået de kæmpe robotter og hvor meget arbejde der ligger bag det....

Men min egen ynglings dvd udgivelse jeg har, er nok 24 the complete collection eller Batman boksen eller LOST s1 og s2
Gravatar

#26 Åkepool 18 år siden

#19 - Tak tak, den ser lækker ud :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 SpielbergFreak 18 år siden

Jeg har lige vundet disse to superlækre DVD'er:

1:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...

2:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...

Har ledt efter dem læge, og nu fandt jeg dem endelig!!!
Gravatar

#28 filmz-DocDoom 18 år siden

#27: "Har ledt efter dem læge, og nu fandt jeg dem endelig"

Nå, det er nu ellers ikke så svært; navn og adresse står jo på dit sygesikringskort! :-D
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: