Jeg synes det er lidt tid siden der er blevet snakket om fede DVD udgivelser, covers, giftsets m.v.
Jeg er selv kæmpe fan af fede udgaver, og jeg ville bare høre, hvad jeres stolthed(er) i samlingen er?
Det er ikke om hvilke film der er bedst, men bedste udgaver.
Jeg tror et par af mine må være:
Band of Brothers - Limited Edition "Military bag" Region 3 Scarface - Collector's Giftset Region 1
Hvis I vil have billeder så sig endelig til.
P.S Til alle dem der ikke deler denne begejstring, som nogle af os andre gør, lad os endelig slippe for Jeres kommentare såsom: "Det er ikke indpakningen det kommer an på" eller "Det er spild af penge" eller "Hvorfor downloader I ikke bare Jeres film"
Jeg har skam et liv, jeg har så bare min hobby her ved siden af. Du burde derimod få dig et liv, istedet for at sidde her midt om natten, og genere andre folk. Men tak for forslaget og god jul:-)
Jeg er ikke så meget til store ekstravagante udgaver/bokse, der fylder meget, men jeg kan godt lide dvd-indpakninger, der er gjort lidt særligt ud af, fx.:
- Steel box-udgaver, bl.a. "Scum". - Limited editions, bl.a. "Seven Samurai" med plakat og booklet (på japansk med lækre billeder).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg er også ret glad for min BoB - Limited Edition "Military Bag" ting. Derudover synes jeg, at Pan's Labyrinth (Limited Deluxe Edition) pynter ret godt.
Men den udgivelse jeg nok er mest glad for, må enten være min gamle Brazil Criterion eller min gamle Complete Monty Python's Flying Circus.
Ydermere synes jeg også at både Schindler's List (Plexiglas edition), Seven Swords (udgaven med de syv sværd), samt Hero (Korean Ultimate Edition) er rigtig lækre udgivelser.
Hov ja, Memento Mori Ultimate Edition og The Host skal da også nævnes!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ligeså med min Ginger And Rogers Complete Collection (er hel vild med den måde det nærmest er som om den glimter hele tiden bare den får lidt lys, men det har jeg vidst nævnt før)
Og så er der min Martin Scorsese: Presents The Blues, for dælen da den er nice.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg er selv kæmpe fan af fede udgaver, og jeg ville bare høre, hvad jeres stolthed(er) i samlingen er?
Det er ikke om hvilke film der er bedst, men bedste udgaver.
Jeg tror et par af mine må være:
Band of Brothers - Limited Edition "Military bag" Region 3
Scarface - Collector's Giftset Region 1
Hvis I vil have billeder så sig endelig til.
P.S
Til alle dem der ikke deler denne begejstring, som nogle af os andre gør, lad os endelig slippe for Jeres kommentare såsom: "Det er ikke indpakningen det kommer an på" eller "Det er spild af penge" eller "Hvorfor downloader I ikke bare Jeres film"
#2 jessup 18 år siden
#3 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg har skam et liv, jeg har så bare min hobby her ved siden af. Du burde derimod få dig et liv, istedet for at sidde her midt om natten, og genere andre folk. Men tak for forslaget og god jul:-)
#4 chandler75 18 år siden
- Steel box-udgaver, bl.a. "Scum".
- Limited editions, bl.a. "Seven Samurai" med plakat og booklet (på japansk med lækre billeder).
#5 filmz-Orion 18 år siden
#6 filmz-Narniabæver 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 filmz-DocDoom 18 år siden
#9 dyg 18 år siden
Men den udgivelse jeg nok er mest glad for, må enten være min gamle Brazil Criterion eller min gamle Complete Monty Python's Flying Circus.
Ydermere synes jeg også at både Schindler's List (Plexiglas edition), Seven Swords (udgaven med de syv sværd), samt Hero (Korean Ultimate Edition) er rigtig lækre udgivelser.
Hov ja, Memento Mori Ultimate Edition og The Host skal da også nævnes!
#10 elwood 18 år siden
Ligeså med min Ginger And Rogers Complete Collection (er hel vild med den måde det nærmest er som om den glimter hele tiden bare den får lidt lys, men det har jeg vidst nævnt før)
Og så er der min Martin Scorsese: Presents The Blues, for dælen da den er nice.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"